ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

20 ماهگی

1393/2/27 0:40
نویسنده : الهام
378 بازدید
اشتراک گذاری

20 ماهگیت مبارک عزیز دردونه

Image and video hosting by TinyPic" />

این مطلب و من (خاله المیرا) واست می نویسم چون شما رفتین مسافرت  و امروز ساعت 8 صبح شما 20 ماه شدی عزیزدلم...

انشاالله که همیشه سالم و سلامت باشی  و در کنار مامان و بابای مهربونت باشی....

وااااای ارمیا نمی دونی چقدر دلم واست تنگ شده ، واسه اینکه هر روز صبح بیای خونه مون با هم بازی کنیم من و قلقلک بدی خندونک ، رو مبل ها راه بری ، دلم تنگ شده واسه آده (خاله)  گفتنت محبت واسه حرفای شیرینت مخصوصا واسه نوچ گفتنت که با اون لبای نازت دل آدم و میبری....خلاصه که دلم واسه  ثانیه ثانیه ی کنارت بودن بی نهایت تنگ شده دیروز یکم باهات تلفنی صحبت کردم انقدر قشنگ حرف زدی که دل من و مامان جون و بردی و انقدر قربون صدقت رفتیم بوس

Image and video hosting by TinyPic" />

زندگی ما بدون تو هیچ جذابیتی نداره عاشقانه دوست دارم خاله جون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سیدمهدی
28 اردیبهشت 93 17:55
رفتار کن با دیگران همانطوری که توقع داری که دیگران با تو رفتار کنند زرتشت
مامان گل پسر
29 اردیبهشت 93 15:10
بیست ماهگیت مبارک عزیزم.. سفر به خیر و سلامت.. ایشاالله خوش بگذره ...
الهام
پاسخ
تشکر میکنم خاله جون به سبک خودم