ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

آتلیه گردو ....

1393/2/21 11:24
نویسنده : الهام
452 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

پسر نازدونه من الان 1 سال و تقریبا 8 ماهته و دومین باریه که بردمت آتلیه . دلیل اینهمه عکسی که ازت میگیریم فقط ثبت خاطرات لحظه به لحظته عزیزکم....

بزرگترین آرزوی من و بابا حمید رفاه هر چه بیشتر شماست دلبرکم....

این چند تا عکس از تقریبا فک کنم حدود 200 تا عکس انتخاب شده واسه چاپ ولی بقیه عکسیتو رو فلش گرفتم و تو هر پستت یکیشو میزارم تا بقیه فیگوراتو ببینی فسقلیه قرتی .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان گل پسر
21 اردیبهشت 93 14:26
هزار هزار ماشاالله به ارمیاجون.. چه عکسای خوشگلی... منتظر میشیم تا بقیه عکس هارو ببینیم..
الهام
پاسخ
ممنونم خاله جونی ... دوستون دارم
مامان گل پسر
21 اردیبهشت 93 14:28
سلام الهام جون.. فکر کنم مشکل از نی نی وبلاگ بوده و حالا رفع شده.. بازم معذرت میخوام که دیر به وبلاگ قبلی سر زدم .. منتظرتم..
ریحانه.م
21 اردیبهشت 93 21:30
چقد خوشششششششششششششششگل شدی عروسک
الهام
پاسخ
مرسی ریحانه جون مهربون
مامان فاطمه
22 اردیبهشت 93 16:07
خیلی قشنگ بود . انشالله دامادیش
الهام
پاسخ
مرسی عزیزم ....
مامان كيارش
2 خرداد 93 15:06
وای چه عکسای نازی،چه جیگر شده پسرخوش تیپ،
الهام
پاسخ
مرسی خاله جونم ....