ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

شعر من در آوردی ....

1393/6/17 9:21
نویسنده : الهام
280 بازدید
اشتراک گذاری

.... شیرین زبونم ....

 

ظهر و شب وقتی میخوای بخوابی گاهی اینقد واست لالایی میخونم که گاهی دیگه هر چی یاد داشتم تموم میشه و از خودم شعر میسازم و این باعث شد طبع شعر شمام گل کنه و شمام از خودت یه شعر بسازی و گاهی واسه من یا همه بخونی و خودتم احساس خوبی داری موقع خوندنش ....

 

اینم شعر به زبون شیرین شما ...

عشگمی ... جوممی .... جیگمی .... نسف ممی .... نازممی .... دوس دایی .... عاشگمی ....پس ممی .... و بعد یه خنده خشگل که دل آدمو میبره

معنی کلمات بالا (عشقمی . جونمی . جیگرمی . نفسمی . نازمی . دوست دارم . عاشقتم . پسرمی )

البته این شعرو از رو کلمات من خودت ساختی با ملودی منحصر به فرد خودت آقای بت هوون خنده

شعرایی مثه چش چش دو ابرو رو وقتی نقاشی میکشی میخونی

شعر تاب تاب عباسیو وقت تاب خوردن میخونی

2 یا 3 تا از لالایی های شبکه پویا رو هم کلمات اول یا آخرشو تکرار میکنی باش و ملودیشو کاملا بلدی

و عاشق آهنگای سامی بیگی مخصوصا ای جونم هستی و باهاش زمزمه میکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

محصولات فروشگاه ساعت نیک
17 شهریور 93 10:55
سلام. از محصولات ما دیدن کنید آرمیا جون حتما خوشش میاد
ریحانه.م
17 شهریور 93 16:29
عاااشقتم عروسک
الهام
پاسخ
فهیمه مامان فاطمه
18 شهریور 93 0:16
خوش به حال مامان الهام با این پسر شیرین زبون
الهام
پاسخ
مامان گل پسر
18 شهریور 93 16:54
مامان گل پسر
18 شهریور 93 16:55
سلام الهام جون.. فلش کارت های ساتیار صدآفرینه (همون با ما).. پارسال که من خریدم ، فقط فارسی داشت ، الان انگلیسی هم داره و با نام کودک نخبه هست.. خیلی وقته تصمیم دارم کودک نخبه رو هم بگیرم ولی هی امروز فردا میکنم.. من خیلی تنبلی میکنم وگرنه واقعا بازدهی داره.. ساتیار با کمک همین مجموعه؛ رنگ ها ، اعضای بدن، بعضی حیوانات و ... رو یاد گرفت.. کارت های این مجموعه A5 هست و نسبت به بالا بالا بزرگتره و جنس کارت ها هم خوبه، البته از نزدیک کارت های بالا بالا رو ندیدم.. الهام جون به نظر من فرقی نمیکنه کدوم مجموعه رو تهیه کنی چون تقریبا روش همشون یکیه ولی خیلـــــــــــــی مهمه که هر مجموعه رو که انتخاب کردی واقعا برای تمرین کردن وقت بذاری و زود خسته نشی.. اگه دوست داری باهم قرار بذاریم و یه کدوم رو بخریم و هفتگی گزارش کار بدیم، اینجوری موظف میشیم که واقعا ازش استفاده کنیم.. کارت های ساتیاررو خیلی وقته جمع کردم ولی سی دی رو هر چند وقت یه بار میذارم.. ارمیا جون رو ببوس.. موفق باشی..
الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم از توضیحات کاملت