ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

زمینی شدن آرسین جون ...

1393/6/11 11:25
نویسنده : الهام
278 بازدید
اشتراک گذاری

.... پسر طلای من ....

روز دوشنبه عصر تاریخ  93/06/10 ساعت 20:25 دقیقه شب آرسین خشگله به دنیا اومد و ما ساعت 10:30 شب با بابا جون حمید و شما و خاله جون الناز و عمو میثم رفتیم بیمارستان و فقط من و خاله جون الناز رفتیم بالا و خاله جون عادله و آرسین نانازو دیدیم و یه عالمه ازش عکس گرفتیم و قربون و صدقش رفتیم و چون دیر وقت بود زود اطاق خاله جونو خالی کردیم تا استراحت کنه ....

وقتی ما با عمو حسین اومدیم پایین بابا و شما و عمو میثم اومدین به عمو حسین (بابای آرسین ناناز) تبریک گفتین و من عکساشو نشونتون دادم و شما یه عالمه از دیدن نی نی ذوق کردی و صورتت خیلی خشگل شد و بعد من به شما گفتم ارمیا نی نی اینقده کوچولویه و با دست اندازشو نشون دادم و شما هم با دستای کوچولوت همش به همه نشون میدادی اندازه آرسین جونو و میگفتی اینقندیه (اینقدیه )خنده تا خونه مدام اندازه آرسینو به همه یاد آوری میکردی ....

اینم عکس 2 ساعت بعد تولد آرسین ( پسر آریایی ) که 3کیلو 800 گرم وزنشه و 51 سانت قد داره ماشالله این پسر پهلوون ما....

عاشقتم خاله جونی ... به اندازه ارمیا دوست دارم محبتبوس

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان ارمیا تپلی
11 شهریور 93 12:47
مبارکه ان شاالله خوشقدم باشه
الهام
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان گل پسر
11 شهریور 93 14:14
قدم نو رسیده مبارک..
الهام
پاسخ
مرسی عزیزم
ریحانه.م
11 شهریور 93 19:07
جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان چقد شبیه حسین آقاس چقد تپله ماشاا... مباااااااااااااااااارک باشه
مامان امیر
12 شهریور 93 9:42
خدا واسه مامان باباش حفظش کنه چه نانازه خاله الهام جون، بالاخره واسه اولین بار خاله شدی
الهام
پاسخ
قربونت برم .ممنونم عزیزم. آره حس قشنگیه ....