ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

حج واجب ....

1393/6/25 9:45
نویسنده : الهام
238 بازدید
اشتراک گذاری

.... پسرکم ....

این روزا در آستانه تولدتیم و فردا انشالله 2 ساله میشی و وارد یه برهه جدید از زندگی ....

دیشب خونه پدر جون و مادر جون بودیم و یه عالمه مهمون داشتن . آخه عازم مکه بون واسه حج واجب (خوش به حالشون )

از ساعت 8  شب که رسیدیم تا ساعت 2:30 دقیقه بامداد شما با محیا و امیر حسین و سامان و عسل و مارال یه سره در حال بازی بودی و اصلا قصد خواب نداشتی در حدی که حتی شام به زور خوردی آخه فک میکردی از قافله بازی جا میمونی مامان جون .

بالاخره ساعت حد 3 صبح تو خیابون جلو خونه مادر جون اینا رو شونه بابا جون حمید خوابیدی و حتی وقتی رفتیم فرودگاه واسه بدرقه هم بیدار نشدی و متاسفانه من مجبور شدم همونجا تو ماشین با مادر جون و پدر جون خداحافظی کنم و بشینم تا بقیه برن داخل سالن فرودگاه . تا حدود 5:10 دقیقه صبح که بابا اومدن و برگشتیم خونه و ساعت 6 تونستیم بخوابیم و الان که بنده دفترم و شما فک کنم هنو خونه مامان جون خوابی گل پسر !!!!

انشالله با حج مقبول و سلامت برگردن .....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان گل پسر
26 شهریور 93 1:43
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااا.. تولدت مبارک ارمیای عزیزم..
الهام
پاسخ
مرسی خاله جون. ممنونم