ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

نازنینم دوست دارم

دوستت دارم ....

1393/2/16 13:29
نویسنده : الهام
342 بازدید
اشتراک گذاری

تنها خداست که از نگاه تو زیباترست

 

من عشق را در تو...تو را در دل...دل را در موقع تپیدن...و تپیدن را به خاطر تو دوست دارم...!

 

من غم را در سکوت...سکوت را در شب....شب را در بستر....و بستر را برای نگریستن به تو دوست دارم ...!

 

من بهار را به خاطر شکوفه هایش...زندگی را به خاطر زیبایی اش...و زیباییش را به خاطر تو دوست دارم...

 

من دنیا را به خاطر خدایش...خدایی که تو را خلق کرد دوست دارم..!

 

من تو را دوست دارم چون وجود من به تو وابسته است..زندگی زیباست به خاطر بودن و برای تو ماندن..

 

به عشق عاشقانه چشمانت قسم دیوانه وار فریاد میزنم...که دوست دارم و میپرستمت جاودانه تا ابد..!!

 

عزیزکم راستی امروز وبلاگت یه ساله شد جشنجشنجشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان گل پسر
15 اردیبهشت 93 13:32
خدا همیشه سالم و شاد و موفق نگهت داره ارمیاجون .. سایه مهربون مامان و بابا سالهای سال بالا سرت باشه..
الهام
پاسخ
مرسی خاله جونی....