ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

مسابقه دو ....

1393/2/13 11:45
نویسنده : الهام
252 بازدید
اشتراک گذاری

پسر همیشه برنده من

دیروز عصر رفتیم نمایشگاه پیوند ایرانی که اولین بار بود تو مشهد راه افتاده بود .

بد نبود و واسه زوجهای جوون خیلی کارامد بود. من و شما و مامان جون تو محوطه بیرون بودیم تا شما بازی کنی و خاله جون المیرا و زهرا جون رفتن واسه گشتم تو نمایشگاه ....

 

در بدو ورود به نمایشگاه یه مسابقه دو گذاشتی با خاله جون الی ....

خاله : ارمیا بریم ....

ارمیا : ی دو د (یک دو سه)

ارمیا : خاله حالا بدو ....

مسیر مسابقه خط سفید بود و ارمیا کاملا رعایت کردخندونک

و برنده شدتشویق

اینم ارمیای برنده در حال استراحت و خوردن بستنی که جایزه برنده شدنش بود خوشمزه

 

دوست دارم دلبر کوچولوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

منا(مامان کورش)
13 اردیبهشت 93 17:27
افرین قهرمان بازم مثل همیشه ارمیا برنده میشه
الهام
پاسخ