ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

آرایشگاه گوگولی .....

1393/2/9 11:45
نویسنده : الهام
1,993 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه زیبا

 

دیروز عصر وقت آتلیه داشتی (خاله جون المیرا تو عید واست وقت گرفته بودن برای 8 اردیبهشت ساعت 7 عصر) ولی صبح مامان جون برده بودنت حمام و حدود ساعت 12 خاله جون المیرا به من ز زدن و گفتن الی من وقت آتلیه رو کنسل کردم آخه موهای ارمیا خیلی بلند و زشته . واسش وقت گرفتم عصر ساعت 6:30 ببریمش آرایشگاه .... همون آرایشگاهی که الناز گفته بود واسه بچه هاست ....

منم تسلیم شدم و گفتم چشم....متفکر

عصر با خاله جون المیرا و عادله کاملا اسکورت شده بردیمت آرایشگاه و خدا رو شکر اصلا اذیت نکردی ... چون هم محیط کاملا بچه گانه و رنگی بود هم آقای آرایشگر خیلی مهربون و خوش اخلاق بودن و از همه مهمتر اینکه خاله جون المیرا تدارک تغذیه شکلاتی شما رو دیده بودن ....

این چهارمین باریه که رفتی آرایشگاه عزیزکم و اولین باریه که از مدل موت خیلی خوشم اومد و واقعا آروم بودی ... ضمنا این آرایشگاهو  خاله جون الناز وقتی مشهد بودن واست پیدا کرده بودن و دیشب که تلفنی بهش گفتیم بردیمت آرایشگاه خیلی و به قول خاله جون المیرا خیلی جذاب شدی علاوه بر اینکه یه عالمه قربون و صدقت رفت گفت (گفته بودم به نظر آرایشگاه خوب و واردی میان!!!!)نیشخند

 

اینم ارمیای اصلاح شده و جذاب و زیباتر از قبل

 

راستی عزیزم وقت آتلیتو به امروز عصر ساعت 7:30 تغییر دادیم....

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ریحانه.م
9 اردیبهشت 93 13:04
مبارک باشه آقا خوشگله الی جون وقت کردین عکساشو بعد بذارین.
مامان یاسین
13 اردیبهشت 93 12:00
مبارکت باشه خاله ایشالا ارایشگاه دامادیت چه قد هم خوشکل شده جیگر خاله
الهام
پاسخ
مرسی خاله جونم....
مامان فاطمه
15 اردیبهشت 93 17:21
بی صبرانه منتظر عکسای اتلیه پسر خوش تیپمون هستیم
الهام
پاسخ
میام خاله جون با دست پر