ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

خرید سیسمونی ...

1393/2/6 12:19
نویسنده : الهام
265 بازدید
اشتراک گذاری

یکی یه دونه من ....

 

روز 5 شنبه عصر واسه خرید لوازم مسافر کوچولوی خاله جون عادله رفتیم خرید. ازونجایی که شما هم گل سر سبد همه مجالس و مسایل هستی زودتر از همه آماده رفتن بودی ....

جالبه که یه سری از وسایلو از همون مغازه ای خریدیم که  واسه سیسمونی من مامان جون ازونجا خرید کرده بودن....

تا وارد شدیم شما شروع کردی به شرارت (آخه تو اونجا حق آب و گل داشتی خوب)نیشخند

 

 

اینم آقا پسر خوش تیپ ما که آمادست که بره خرید کنه واسه  پسر خاله جونش که چند ماهه دیگه دنیا میاد....بغل

پسر خاله نازم نگران نباش من هواتو دارم ... وسایل قشنگ واست انتخاب میکنم چشمک....

دارم از همه نظر چک میکنم تا بینشون انتخاب کنممتفکر ... خاله جون عجله نکنین ...ساکت

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)