ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

شرارتای ارمیا ....

1393/1/26 11:47
نویسنده : الهام
213 بازدید
اشتراک گذاری

آقا پسره شیطون ....

دیروز بابا جون حمید رفته بودن فیض آباد و گناباد واسه تست شبکه و من ظهر چون مهدیه و فاطمه جون خونمون بودن نیومدم دنبالت و خونه مامان جون بودی . عصر اومدم خونه مامان جون و با خاله جون المیرا و عادله رفتیم بیرون و واسه شما یه کمی لباس و یه کلاه قشنگ خریدیم که از کلاهه خیلی خوشت اومد . بعد تو راه مرغ  خریدیم و اومدیم خونه و بنده در حال تمیز کردن مرغها بودم و شما واسه خودت با سانتیمتر و تردمیل و مسگری من بازی میکردی و هی از رو مبل مبومدی رو اپن و میرفتی پایین و ضمنش عمو پورنگتم می دیدی . منم خوشحال بودم ازینکه مزاحم من نمیشی و میتونم سریع کارمو انجام بدم تا قبل اومدن بابا ....

یه چند دقیقه ای خیلی ساکت بودی واسه همین یهو سرمو برگردوندم و دیدم وای !!!!آخ با یه شکلات که از تو شکلات خوری رو اپن برداشته بودی خودتو اپنو به گند کشیده بودی ....

ولی اینقد قیافت بامزه شده بود که نتونستم دعوات کنم سریع رفتم دوربینو آوردم و چند تا عکس ازت گرفتم و بعدش یه عالمه با هم خندیدیم و بردم تمیزت کردم و لباستو عوض کردم تا بابا حمید اومدن ....

بابا هم واسه دوچرخه ای که روز جمعه واسه خودشون خریده بودن واسه ورزش یه زین اضافه خریده بودن که ببندن جلو دوچرخه تا شمام بتونی روش بشینی و با بابا بری بیرون . آخه خیلی دوچرخه سواری با بزرگترا رو دوست داری ....

 

اینم بقیه شیرین کاریات ....

 

 

 

الهی فدات بشم که همه زندگی من و بابا حمید شده ارمیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیر
26 فروردین 93 12:51
سلام خوبی دلم واستون تنگ شده هم واسه تو هم واسه ارمیای خاله، خیلی وقتا میام نظر بزارم ولی نمیشه ، الهی دورت بگردم ارمیای من افرین ، به تو که شرارت میکنی ، مامان و زیاد اذیت کن خخخخخ نه شوخی کردم همین قدر که اقا هستی اقا باش ، به قول امیر حسین امیا جونم، خیلی دوست دارم به اندازه ده تای بچگیهمامون،
الناز
26 فروردین 93 14:44
سلام دوست جونمخوبین عزیزم؟خدا پسرنازتو حفظش کنه...تردمیلت مبارک.....اگه میشه بگو چن کیلویی و قدت چنده؟تردمیلت ویبره و مسگری ایناهم داره؟منتظرم
منا(مامان کورش)
27 فروردین 93 15:43
سلام عزیزم افرین به ارمیا ورزشکار که هیکل ورزشی دار