ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

19 ماهگی ....

1393/1/26 10:45
نویسنده : الهام
1,075 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه مامان و بابا ....

 

امروز سه شنبه 26 فروردینه و شما 19 ماهه شدی . الهی دورت بگردم نازدونه من اینقد مهربون و ناز و صبوری عزیزکم که همه عاشقانه دوست دارن ....

پسرم روز به روز داری بزرگتر و عاقلتر و کاملتر میشی و این واسه من و بابا جون حمید جای خوشحالی زیادی داره . خیلی با هوش و کنجکاوی و خیلی صبور و فهمیده واسه همین خدا رو روزی هزار بار شکر میکنیم ....

تو یه ماه گذشته خیلی کلماتو تلفظ میکنی و شیرین کاریای زیادی انجام میدی که هر چیشو یادم میومده واست نوشتم ....

 

 

تا الان یه عالمه دندون درآوردی اونقد که حسابش از دستم در رفته و تقریبا تمام دندونای بالا و پایین تو ردیف جلو دراومده واسه همین چند روز پیش رفتم واست یه مسواک و خمیر دندون خریدم و شمام سه شبه که با من و بابا حمید قبل خواب مسواک میزنی گل گلک ....

 

 

جدیدترین شیرین کاریات اینه که ....

 

 

1- وقتی میخوای یکیو بترسونی میری قایم میشی و انگشتتو میزاری رو بینیت و میگی هیس... بعد یهو میپری جلوش و میگی پ‚خ و بعد خودت شروع میکنی به خندیدن...

2- وقتی نمیخوای یه کاریو انجام بدی با رذالت خاصی میگی ن’چ (حالت دهنت و شکل زبونت خیلی نازه وقتی این کارو انجام میدی )

3- وقتی میخوای با یکی شوخی کنی دو تا لپشو میکشی و بهش میگی د’پل (تپل)

 4- عاشق دویدن و بازی هستی و تا چشت به تردمیل میفته میری روش وامیستی و میگی دودو

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)