ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

کلکسیون خواب ....

1393/1/27 12:53
نویسنده : الهام
309 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین پسر ....

امروز میخوام از خوابت واست بنویسم .

شبا وقتی میخوایم بخوابیم اگر خسته باشی که راحت و بی درد سر میخوابی (ضمن شیر خوردن) ولی اگه نخوای بخوابی مثه دیشب اینقد تو تختخواب با پتو بازی میکنی و اینور و اونور میری که نگو....

دیشب با خودت بازی میکردی و من گفتم دیگه من میخوابم هر وقت دوست داشتی بخواب ... شما یه خورده با پتوت بازی کردی و هر از گاهی هم چشاتو میاوردی تو صورت من ببینی من واقعا خوابم (برقا خاموش بود) وقتی خسته شدی سرتو آوردی رو متکای من گذاشتی و از پتوی من کشیدی روت ... دیدی من هیچ عکس العملی ندارم بعد سرتو نزدیکتر کردی تا به من بخوره بازم من هیچکاری نکردم دوباره پا شدی بهم نگاه کردی و لبای نازتو گذاشتی رو صورتم و منو بوسیدی باا اینکه داشتم از خنده میمردم بازم بی عکس العمل موندم در نهایت سرتو گذاشتی رو متکای من دوباره و شروع کردی به در آوردن صدای گریه البته خیلی آروم .... دیگه نتونستم خودمو نگه دارم بغلت کردم و یه عالمه بوسیدمت و قربون و صدقت رفتم و تو هم یه عالمه خودتو لوس کردی و بعد جی جی خوردی و خوابیدی نازترینم ....

 

 

چند تا عکس از مدلای مختلف خوابت از 1 روزگی تا الان مژه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مریم
28 فروردین 93 13:40
عزیزم چقدر ناز خوابیده.بچه ها تو خواب واقعا دوست داشتنی تر میشن. امیدوارم همیشه سلامت باشه و زیر سایه پدر و مادر مهربونش.
مامان ارمیا تپلی
30 فروردین 93 0:44
سلام مامان گل خوشحال میشم از فروشگاه اینترنتی من دیدن کنی http://www.5040.ir/juibarshop
فروشگاه اینترنتی جویبار شاپ
30 فروردین 93 12:06
سلام مامان ارمیا تپلی هستم خوشحال میشم که از فروشگاه اینترنتی من دیدن کنید و از این لینکی که بهتون دادم وارد سایت بشید با تشکر