ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

شیرین کاریای جدید ....

1392/10/19 12:17
نویسنده : الهام
289 بازدید
اشتراک گذاری

1- دعا کردن با اون دستای کوچولوت (دستاتو باز میکنی رو به آسمون و سرتو تکون میدی و یه جملاتی به زبون شیرین خودت میگی )

 

2- تا صدای زنگ تلفن . موبایل یا آیفونو میشنوی میدوی سمتش و میگی کیه؟ با قیافه علامت تعجبی!!!تعجب

 

3- یه چیزی که دربش بسته است و میخوای بازش کنی میگی با (یعنی بازش کن)

 

4- وقتی بهت میگیم دستاتو گرم کن میری سمت بخاری و عقب وامیستی و دستاتو میگیری سمت بخاری تا گرم شه

 

5- وقتی داری تی وی میبینی یا یه چیزی میخوری که تموم میشه یهو دستاتو بر میگردونی و با یه شکل نازی میگی نی یعنی (تموم شد)

 

6- وقتی داری تبلیغ نامی نو رو میبینی که خیلی دوسش داری با زبون شیرین خودت میگی نامی نو

 

7- یه کار جالب که دیشب وقت خواب انجام دادی این بود که چون خوابت نمیبرد واسه خودت آهنگ میخوندی و ملودیه آهنگه همون صدایی بود که از عروسکت در میاد آقای کنجکاو و فهمیده من ....

 

ولی در کنار همه این شیرین کاریا این روزا خیلی بد قلق شدی پسرم . دلت میخواد هر کاری که میکنی حتی اگه خرابکاری باشه و خطرناک هیچ کی بهت چیزی نگه . تا بهت اعتراض میکنیم میزنی زیر گریه و اشک میریزی تا دلمون واست بسوزه.

بعضی وقتا این گریه های الکیت کلافم میکنه و عصبی میشم ولی چاره چیه؟؟؟؟؟

مدام دوست داری تو آشپزخونه با گاز و ماکرو ویو و جارو شارژی و .... بازی کنی تا چش چپ کنم دویدی در کابینتا رو باز کردی و بقیه ماجرا و شکوندن ظرفام که ناقصشون کردی فسقلی . اکثر اوقاتم تا حواس من نیست میری سمت یخچال اطاق خواب و کشوی میوش و تمام طبقاتشو یکی یکی درمیاری میزاری وسط اطاق تا من میام سمتت شروع میکنی به فرار کردن.

 

وای خدا تو چقد شر شدی عروسک !!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیر حسین
19 دی 92 12:55
الهی فدای شرارتات بشم خاله. هرچی دوست داری شرارت کن خاله من میگم . راحت باش. عشق خاله. به مامان بگو من اگه الان شرارت نکنم کی بکنم هان . بزرگ بشم بخوام خرابکاری کنم میگی وایییی ارمیا بزرگ شدی مرد شدی نکن. بگو اگه بشکنم عیب نداره بزرگ بشم خودم خوشگلشو واست میخرم مامان جونخیلی دلم واستون تنگ شده
الهام
پاسخ
مامان ساتیار
20 دی 92 14:30
هزار ماشاالله خاله جون .. بگو الان وقت این کارهامه.. یه کم صبر کنین بد قلقی هام هم کمتر میشه..
الهام
پاسخ