ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

مهمون تازه وارد....

1392/10/9 13:18
نویسنده : الهام
206 بازدید
اشتراک گذاری

ارمیای نازم الان دیگه خیلی وقت ندارم فقط خواستم ثبت کنم که خبر باردار شدن خاله جون عادله 100 درصد بود .

دیشب خاله و عمو حسین شیرینی خریدن اومدن خونه مامان جون و همگی بهشو تبریک گفتیم و همه خوشحال بودیم حتی شما.

طبق معمول از دیدن عمو حسین یه عالمه ذوق کردی و یه عالمه با ش بازی کردی ....

امروزم از صب واسه خاله جون عادله یه وبلاگ ساختم و اولین پستو من توش گذاشتم و بهشون تبریک گفتم از طرف خودمون پسر گلم.

دعا کن این دوران به سلامتی بگذره و نی نی خاله جون به سلامت و زود دنیا بیاد پسرم.

الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بردیا(a)
14 دی 92 12:59
بازم مبارکه الهام جون
الهام
پاسخ
مرسی گلم. ممنونم
ناشناس
14 دی 92 19:40
خیلی خوشحال شدم . فکر کنم بچه خواهرتون پسمل باشه