ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

نازنینم دوست دارم

خبر خوش .....

1392/10/8 11:41
نویسنده : الهام
270 بازدید
اشتراک گذاری

ارمیا جونم داری از یه دونه بودن در میای مامانی .....

دیشب قرار بود با خاله جونا و مامان جون بریم دیدن پوریا جون که از کربلا برگشته بود.ولی تا من و خاله المیا رفتیم واسه خونمون یه خورده خرید کردیم و برگشتیم تا بریم خاله جون عادله گفت من نمیام و میرم خونمون چون حالم خوش نیست....

واسه همین عادله جونو گذاشتیم و ورفتیم خونه دایی هاشم. تو اونجا خیلی آتیش سوزوندی و چون دایی هاشم تو رو خیلی دوست دارن هیچکسی هیچی بهت نمیگفت بابت بهم ریزی و شرارتات .

منم از شلوغکاریات عصبی شدم و راه افتادیم رفتیم سمت خونه .

 مامان و خاله الی طفلیا اومدن خونه ما تا من خریدامو جابجا کنم و بعد بابا جون اومدن دنبالشون و رفتن خونشون . بعد چند دقیقه از رفتنشون خاله عادله ز زدن ساعت حدود 9:20 و گفتن الی فک کنم من باردارم ...

وای نمیدونی چقد من خوشحال شدم امروز خاله جون عادله رفته آزمایش و جوابش عصر مشخص میشه . وای خدا انشالله که مثبت باشه و یه فرشته کوچولوی دیگه به خونواده اضافه بشه .

از دیشب همش دارم فک میکنم که اگه مثبت باشه فنچ خاله هم دقیقا مثه شما تو شهریور دنیا میاد عروسکم.

دیشب که این خبر خوشو شنیدیم شما که نوه بزرگ خونواده محسوب میشی 1 سال و 3 ماه و 11 روزته و تا وقتی نوه دوم خونواده دنیا بیاد شما 2 سالت تقریبا داره تموم میشه عزیزکم.

 

 

وای خاله شدن چه حس قشنگیه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله الهام
8 دی 92 12:19
عزيزم خاله شدنت مبارك باشه اولش كه نوشتي از يه دونه بودن در مياد فكر كردم خودتو ميگي عادله جون مامان شدن شما هم مبارك باشه
الهام
پاسخ
واسه خودم که دیگه نه ولی خیلی ممنونم الهام جونی
maman amir
8 دی 92 14:08
مبارک باشه الهام ، جون، خاله شدی عزیزم، خوشبحال ارمیا میشه که دیگه تنها نیست، ایشالله به سلامتی ، الهام جون، اینم رمز 1390
الهام
پاسخ
ممنونم گلم
سعیده مامان محمدطاها
8 دی 92 14:09
مبارک باشه . اره عزیزم واقعا حس خیلی خوبیه.
الهام
پاسخ
مرسی گلم
مامان یاسین
8 دی 92 15:58
خاله شدنتون مبارک باشه ایشالا ارمیا خودش خواهر و برادر داشته باشه
الهام
پاسخ
مامان بردیا(a)
8 دی 92 22:23
مبارک باشه گلممنم فکر کردم خودتو میگی
الهام
پاسخ
مامان فاطمه
13 دی 92 7:19
خاله شدنت مبارک عزیزم