ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

خرید بسته هوشان ...

1392/9/18 12:41
نویسنده : الهام
10,290 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر من چند روز پیش یه بسته هوشان واست خریدم که با پست ارسال شده بود و دیروز رسید (یه بسته آموزشی واسه والدین )

هر وقت تبلیغ هوشانو تی وی نشون میده میری جلو و با دقت نگاه میکنی حتی اگه جایی باشی که تی وی رو نبینی و صدای این تبلیغو بشنوی هر جور شده خودتو میرسونی به تلویزیون .....

تا بسته رو دیدی و چشت به عروسک هوشان رو پکش افتاد به تی وی نگاه کردی .....

بعد بلافاصله پکو باز کردی و اولین کاری که کردی رفتی سر دفترچه هوشش .....

چهره متحیر گل پسر وقتی داره اولین سی دی آموزشیو با مامان میبینه  .... متفکر

خوب اینا که به من مربوط نیست ... مامانم باید ببینن چشمک

پس من میرم دنبال شرارتم .....خنده

وایسا اول درو قفل کنم تا بابا نیان ببینن من چیکار میخوام بکنم ....مژه

خوب قفل کردم ... عینک

خوب حالا میرم سر بهم ریختن جاکفشی .... ساکت

وای مامان اومد ....خنثی

مامان جون میخوام کفشامو بردارم ناراحت

ای بابا مامان هنوز که دارین سی دی میبینین ....نگران

یه فکری به ذهنم رسید .... مژه

میرم تی وی رو خاموش میکنم .... نیشخند

ا ا ا ولی بازم صداش میاد که ..... منتظر

آهان فهمیدم مامانم سی دی رو گذاشتن تو سینما ....تعجب

پس فایده ای نداره من تی وی رو خاموش کنم چون مامانم صداشو که میشنون....

 

شاممو خوردم و یه عالمه خودمو کثیف کردم مامان خانوم لباسامو عوض کنین خجالت

اوه چه مطالب جالبی داره این سی دی .... دروغگو

بالا خره نشستم به نگاه کردن چون چاره دیگه ای نداشتم ....وقت تمام

و چون خیلی مطالبش جالب بود ترجیح دادم یه خورده صدای تی وی رو زیاد کنم ...

یادم اومد باید برم صدای سینما رو زیاد کنم و بقیه ماجرا .... یول

 

و به این ترتیب با مامانم یکی از 4 تا سی دی بسته هوشانو ملاحظه کردیم .... نیشخند

وای به حال من تا این سی دی ها و کتابا تموم شه .... کلافه

در عین حال مامانی و بابا جون ازتون ممنونم که به فکر منین و اینقد واسه من وقت میزارین با اینهمه گرفتاری و اذیتای من ....خندهخنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان بردیا (عالمه)
19 آذر 92 23:08
شیطونه مننننننننننننن
فهيمه
8 دی 92 19:08
سلام الهام جان,ميخواستم ببينم اين بسته هوشان چيز خوبيه يا نه؟من دو تا پسر كوچولو دارم شانزده ماهه و پنج ساله.خوشحال ميشيم به ديدنمون بياين .
مامان علی
23 دی 92 15:10
خواهش می کنم اطلاعات بیشتری از این بسته قرار دهید. ارزششو داره برای نی نیم بخرم . علی من 6 ماهه است.
شهین
4 بهمن 92 16:22
سلام بسته خوب بود؟ به درد بخور هست که بخریم؟ آنلاین هم انگام میشه خرید از سایتش http://www.hooshan.net
الهام
پاسخ
نکارت جالبیو گوشزد میکنه ولی همه پدر و مادرا خودشون همه چیزو میدونن فقط متاسفانه عمل نمیکنن و این بسته یه تلنگره و یادآوری
مامانی ساره
10 بهمن 92 10:25
الهی چقدر نازه چقدرم قشنگ با عکسا یه فیلم نامه ساختی خوشحال میشم به ما هم سر بزنی
طه
10 آذر 93 21:28
شش ماه است که پول به حساب شرکت هوشان واریز کرده ام تا به حال با وجود پیگیریهای مکرر بسته را دریافت نکرده ام.09181840235