ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

جدیدترین کارای ارمیا 3.....

1392/9/16 11:54
نویسنده : الهام
717 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا بزرگ شدن و فهمیدگیت روز به روز بیشتر به چشم میاد عروسکم....

اینقد که مدام دوربین دستمونه واسه فیلم گرفتن ازت برای خاطره شدن این لحظات استثنایی ....

 

1- چند روزه وقتی راه میری و شلوارت یه کم پایین میاد تا بهت میگیم ارمیا شلوارتو بکش بالا سریع پاچه های شلوارو از دوطرف میکشی سمت بالا و به راهت ادامه میدی

2- یه کار قشنگ دیگه ای که خاله جون المیرا یادت داده اینه که ورزش میکنی . جفت دستاتو به سمت جلو و بغل و بالا میاری و میگی یک دو د یعنی یک دو سه و همین کارو مدام تکرار میکنی

3- وقتی یه چیزیو دوست نداری بخوری و از دهنت در میاری تا میگم نریزی رو زمین میاری میدی دست من یا میریزی تو بشقاب یا حتی اگه حواس من نباشه خودت میاری سمت من و میدی دستم و نمیریزی رو زمین پسر تمیز مامان

4- وقتی اسباب بازیات همش رو زمینه و خونه شلوغ شده بهت میگم ارمیا بیا اسبابای اضافتو جمع کنیم میای کمک میکنی و هر چی که نمیخوای بازی کنی رو خودت جمع میکنی

5- یه کار جالبه دیگت اینه که وقتی میخوای یه کار اشتباهی انجام بدی و یکی داره میبینت میای سمتش و با یه رذالت خاصی انگشتتو میزاری رو بینیت و بهش میگی هیس .... بعد میری و کارتو انجام میدی فسقلیه فهمیده ....بغل

 

 

 

خاله جون المیرا خیلی باهات سر به سر میزارن واسه کارای جدید تا بهت میگن ارمیا گریه کن سرتو میزاری رو دیوار یا مبل و شروع میکنی به گریه الکی و وقتی میگن بخند شروع میکنی به خندیدن مضحک و با صدا تا میگن کلاغ پر انگشتتو میزاری زمین و میگی اونجش(گنجشک) پر و وقتی میگن ورزش کن همونطور که گفتم ورزش میکنی .تا میگه جیغ بکش جیغ میزنی و تا میگن غر بزن غر میزنی . البته همه این کارار رو پشت سر هم میگن و تو هم پشت سر هم و بدون وقفه انجامشون میدی بعدش خودت حسابی میخندی به کارات  (فیلمش موجوده)

وقتی خونه مامان جون یه کار اشتباه میکنی واسه اینکه دیگه انجامش ندی خاله جون المیرا میگن من رفتم و باهات قهرم . و تا میره تو کارتو ادامه نمیدی و سریع میری دنبال خاله واسه عذر خواهی و دلجویی...

ولی چند روز پیش مثه اینکه همش تی وی رو خاموش و روشن کردی و خاله جون المیرا گفتن ارمیا نکن و شما گوش نکردی بعد گفتن ارمیا من رفتم و باهات قهرم بازم شما گوش نکردی و بکار خودت ادامه دادی!!!! بعد خاله جون دعوات کردن و گفتن مگه نمیگم نکن !!!! شما هم قهر میکنی و شروع میکنی به گریه الکی و راتو میکشی میری سمت در و غرغر میکنی و هی میگی ما ما ....

خاله الی میگن خوب کارت اشتباهه چرا ناراحت میشی تو هم از سمت در بر میگردی سمت خاله و دستتو میبری بالا و شروع میکنی باهاش به دعوا کردن و توجیه کارت و باز دوباره غر میزنی و گریه الکی و میری دوباره سمت درب خروجی ....

تا مامان جون دخالت میکنن و آشتیتون میدن !!!!خندهخنده

 

 

مثه قطره های آب پاک و زلال بمون عزیزم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)