ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

ارمیا و تختش ....

1392/9/16 11:51
نویسنده : الهام
244 بازدید
اشتراک گذاری

آقا کوچولوی ما چند روزه که یکی از سرگرمیات بازی کردن رو تختت و بهم ریختن تخت و اطاقته . روزی هزار بار بهم میریزی و 1001 بار بنده مرتب مینک اطاقتو. گاهی اوقاتم واسه اینکه کاری بهت نداشته باشم میری تو اطاقت و درو میبندی و با خیال راحت شروع میکنی به خرابکاری خنده

 

مامان .بابا یه لحظه وایسین!!!! منم الان میام یه چیزی یادم اومد نیشخند

بدون من نرین مهمونی ها .... مشغول تلفن منم لباسامو پوشیدما !!!! از خود راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یاسین
17 آذر 92 13:42
سلام ببخشید از اینکه این قد دیر به دیر میام ارمیا عزیز خاله چطوره همه بچه ها همین جورن یاسین اون قد وسایلاش رو بهم میریزه که منو کلافه میکنه اما همین کاراشون هم قشنگه از طرف من گل پسرتون رو ببوس
الهام
پاسخ
سلام گلم . دلتنگتون بودم .هر روز بهتون سر میزنم . تو هم اون فرشته نازتو ببوس
مامان بردیا(عالمه)
19 آذر 92 23:11
عزیزه دلم خوب تقصیر ارمیا نیست کهمنم تختم انقد قشنگ بود بهمش میریختم
الهام
پاسخ