ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

شیرینکاری و شیرین زبونی .....

1392/7/22 10:09
نویسنده : الهام
193 بازدید
اشتراک گذاری

زیباترین هدیه خدا.....

 

هر روز که میگذره داری شیرینتر و دوست داشتنی تر میشی . هر روز یه کار جدید و یه مدل حرف زدن بامزه و جدید.

چند روز پیش خاله جون الناز بهت یاد دادن که وقتی میخوای وارد جایی بشی اول در بزنی اونم با فیگور خاصه انگشتای کوچولوت . نمیدونی وقتی اینکارو میکنی و دستتو میشکونی تا به انگشتات اون حالتو بدی چقد دلم میخواد بچلونمت . از اون روز هر جا میخوای وارد شی که درش بسته است در میزنی . وقتی جیش میکنی و بهت میگم ارمیا بریم حموم تا من میرم پوشک بیارم واست شما میری سمت حموم و وقتی بغلت میکنم تا بریم تو حموم در میزنی و به من نگاه میکنی و میخندی (یه خنده ناز و دوست داشتنی )

 

یه کار دیگه هم که یاد داری اینه که وقتی خاله جونا میشوننت تو ماشینت یا با پتو رو زمین میکشوننت صدای آمبولانس در میارن و میگن ب بو ب بو و تو هم که میخوای ازونا تقلید کنی همش میگی اوم ب اوم ب ....

الهی دورت بگردم وقتی اوم ب میکنی شکل دهنت و لبات اینقد خشگله که میخوام گازشون بگیرم عزیزتر از جون....

 

وقتی میخوایم غذا بخوریم باید واسه شمام حتما قاشق و چنگال بیاریم و تو بشقاب خودت واست غذا بکشیم و اجازه بدیم خودت بخوری . غذا خوردنت خیلی قشنگه .... اولا که با قاشق کوچیک نمیخوای غذا بخوری دوست داری حتما از قاشقای بزرگترا استفاده کنی که به سختی تو دهنت جا میشه . بعدم چون نمیتون با قاشق بزنی زیر غذا و پرش کنی با دست غذاتو دونه دونه برمبداری میزاری تو قاشق بعد میکنی تو دهنت و حسابی ازین خوردن ذوق میکنی تازه با همین حالت ماستم میخوری .....

 

(( زیباترین زیباترینها دوست دارم ))

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ريحانه.م
22 مهر 92 18:02
آفرين ارمي جونم .چقد شيرين شدي
الي جون سعي كنين از ارميا بيشتر عكس بذاريدا.مرسي ماچ][ماچ


چشم خانم خشگله . ممنون که به وب ارمیا سر میزنی عزیزم
خاله الهام
23 مهر 92 15:26
اي جونم شيرين عسلم چقدر تو بانمكي پسمل چه خوبه كه ياد گرفتي در بزني خاله جونم دلم ميخواست ماست خوردنتم ببينم قطعا خيلي با نمك ميشي
سعیده مامان محمدطاها
23 مهر 92 18:19
ای جونم. افرین گل پسر . از طرف من ببوسش.


ممنونم سعیده جون . تو هم عروسک نازتو ببوس