ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

نازنینم دوست دارم

لی لی لی لی حوضک ....

1392/7/21 11:05
نویسنده : الهام
379 بازدید
اشتراک گذاری

آقا پسر نازم....

خاله جون الناز بازی لی لی حوضکو یادت دادن و تو با اون آی کیوی بالا خیلی سریع یاد گرفتی و این روزا مدام انجامش میدی ...

کف دستمو باز میکنی و با انگشت اشارت کف دستمو قلقلک میدی و با خودت حرف میزنی (لی لی لی لی حوضک توتو اومد آب بخوره افتاد تو حوضک) قهقهه

بعد انگشت کوچکمو میبندی و یه چیزی میگی (گفت بریم دزدی) وقت تمام

انگشت دوممو میبندی (از خدا نمیترسی)تعجب

انگشت سوممو میبندی (کو نردبون) متفکر

انگشت چهارمم میبندی(من نردبون) بازنده

بعد انگشت پنجمو تا من میگم (پشت خم پشت خم) تو میخندینیشخند و همه انگشتای خودتو میبندی و باز میکنی و به دستت نگاه میکنی .... زبان

وقتی با زبون شیرین خودت این بازیا رو میکنی و اداشو در میاری نگاهت حسابی مرموزه و آدم دلش میخواد بخورت نازدار من .... بغلبغلبغل

 

((آخ خــــــــدا نمیدونی چقد دوسش دارم ))

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یاسین
22 مهر 92 22:26
چه با مزه ست زنده باشه


مرسی عزیزم .... ایشالله یاسین ناز هم همیشه زنده و پاینده باشه
خاله الهام
23 مهر 92 15:22
وااااي لي لي حوضك چه قدر بامزه اينكارو ميكنه
چون آرتميس هم همينجوري بازي ميكنه
دقيقا ميتونم تصوركنم چقدر با مزه اين بازي رو انجام ميده
واقعا كه خوردني ميشه ارميا جونم ميشه بخورمت


کاراشون واقعا شبیه همه .پست هرکدوم از همسنای ارمیا رو میبینم و میخونم متوجه میشم چقد همشون مثه همن ....!!!!