ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

واکسن یک سالگی ....

1392/6/27 12:03
نویسنده : الهام
196 بازدید
اشتراک گذاری

الهی فدات بشم پسر قشنگم امروز واسه واکسنناراحت یک سالگیت بردمت بهداشت با باباجون حمید .

قد و وزن و دور سرت چک شد و خانمه گفتن که همه چی خوبه ولی باید بیشتر وزن بگیری ...

منم بهشون گفتم آخه واسش چیکار کنم تعجببا اینکه خیلی به خوراکش میرسیم ولی این فسقلی مثه اینکه فیزیک بدنش اینجوریه ....مژه

بعد رفتیم واسه زدن واکسن . واکسنو به دست راستت زدن و تا خانومه اومد سمتت من شروع کردم به خوندن آیت الکرسی که درد نکشی و خدا رو شکر زود تموم شد و به جیغ و گریه شما نرسید عزیزم .

البته دیگه واسه خودت آقایی شده گل نازم و کمتر گریه میکنی فرشته کوچولو.....چشمک

بعدشم گذاشتمت خونه مامان جون و اومدم دفتر.

 

((عــاشـقـتــــــــم))

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله الهام
27 شهریور 92 18:36
خدارو شكر كه همه چيز نرمال بوده چه تصوير جالبي گذاشتي ني ني دستشو گذاشته رو چشمش