ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

آراشگاه ارمیا....

1392/5/22 11:25
نویسنده : الهام
525 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته قشنگ من دیروز عصر واسه اولین بار موهاتو کوتاه کردیم.چشمک وای نمیدونی چقد ناز شدی و صورتت تپل و خواستنی شده .ماچ

چند روز پیش مریم جون گفت یه آرایشگاه کودک نزدیک خونشون باز شده که خیلی محیط جالبی واسه بچه ها داره و سرگرمشون میکنه . منم خواستم تلفنشو زحمت بکشه بگیره و به من بده.

دیروز عصر خاله جون المیرا ز به من زنگ بزنزد و واسه آقا پسر ناز ما وقت آرایشگاه گرفت واسه ساعت . خاله جونت نتونست با ما بیاد چون میخواست جایی بره . رفتیم اونو گذاشتیم و با خاله جون عادله شمارو بردیم سالن واسه کوتاهی موهای خشکلت . ولی ما یه کم زودتر رسیدیم و اونجا دو تا خانوم مهربون ازت استقبال کردن و یه عموی مهربون که میخواست موهاتو کوتاه کنه.

یه عالمه بوسیدنت و ازت تعریف کردن که چه ناز و خوش خنده استتشویق . بعدم شروع کردن با بازی و کوتاهی موهات .ابله

طوریکه حتی متوجه نشدی دارن موهاتو کوتاه میکنن. خیلی بهت خوش گذشت و خیلی هم ناناز شدی عشق من.چشمک

آخرای کارت بود که مریم جون و سارا جون با خانم دایی فرزانه اتفاقی ازونجا رد میشدن و مارو دیدن و اومدن داخل آرایشگاه و بوسیدنتو و تعریف و تمجید و ....

یه عالمه هم مریم جون ازت عکس گرفت ....

به هر حال عین آقا دامادا که میرن آرایشگاه یه عالمه همراه داشتی و با استقبال و بدرقه روبرو شدی گل ناز من.

اینم یه عالمه عکس از اولین آرایشگاه نازنین پسر من....هوراهورا

 

 

 

 

((بهترینها رو همیشه واست میخوام گل همیشه بهار من))

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ساتیار
21 مرداد 92 17:23
مبارکههههههههههههه
ایشاالله کوتاهی مو واسه دومادیت خاله جون


مرسی خاله جونم....
مامان شهرغریب
21 مرداد 92 19:48
سلام

خداحفظش کنه نازشده باموهای کوتاه
نمازوروزه هاتونم قبول


ممنونم عزیزم. همچنینن
مامان یاسین
21 مرداد 92 22:47
مبارکا باشه ارایشگاه دامادی


مرسی خاله جونم....
سعیده مامان محمدطاها
22 مرداد 92 12:59
مبارک گل پسر. خوشگل بودی خوشگل تر شدی.


ممنون سعیده جون . محمد طه عزیزو ببوس
ريحانه.م
22 مرداد 92 13:39
خدااااااااا چه ناناز شدي


مرسی خانوم خشکله ..
مامان کیارش
22 مرداد 92 23:48
عزیزمممممم وای چه آقای خوشمل وباشخصیتی شده ،


مرسی عزیزم....
خاله الهام
24 مرداد 92 10:19
اولين كوتاهي مو مبارك عزيز دلم
همه جوره نازي ارميا جون


مرسی الی جون....
بابائی پویان
24 مرداد 92 12:44
به به ایشالا دامادیت عمو خیلی ناز شدی من پویان جونو دوبار تا حالا بردیم آرایشگاه ولی وای وای بیاوببین مگه میذاشت آرایشگر رو سرش کارکنه منو مامانش دوتائی گرفته بودیمش تا تونسیم سرشو کوتاه کنیم واسه همینم نشد ازش عکس بگیریم ولی فک کنم ارمیا جون خیلی راحت بوده