ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

حمام ارمیا ....

1392/5/15 12:51
نویسنده : الهام
215 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل  من ازونجایی که خیلی گرمایی هستی و زیاد عرق میکنی هفته ای چند بار باید بری حمام.

طفلی مامان جون دهن روزه تو رو میبرنت حموم . مخصوصا وقتی میبینن کلافه ای از گرما نگرانچون این اخلاقت مثه خودمه . وقتی میری حموم شروع میکنی به اب بازی و دوست نداری دیگه بیای بیرون . مامان جونم حسابی قربون و صدقت میرم و باهات بازی میکنن دلبر مامان.

وقتی کلافه میشم کلافهتا نرم دوش نگیریم ردیف نمیشم ....خجالت

 

اینم عکسای از حموم اومدن ارمیای ناز مامان ....

  

 

 

 

  ((فرشته آسمونی بعد خدا می پرستمت ))

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یاسین
15 مرداد 92 13:43
عافیت باشه خاله دست این مامان جون درد نکنه


واقعا درد نکنه . خدا سایه همه مامان بزرگارو رو سر فسقلیا نگخ داری .
الهی آمین
سعیده مامان محمدطاها
15 مرداد 92 14:08
ساعت آب گرم.


مرسی خاله جون ....
ريحانه.م
15 مرداد 92 16:40
سلام الهام جون من ب همه گفتم ك ب ارميا راي بدن ولي چرا ارميا هنوز ك هنوزه نفر 24ه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام عزیزم . شانسشه دیگه چیکار کنیم .....
مامان ساتیار
15 مرداد 92 16:43
جونم خاله جون.. من و ساتیار هم الان از حموم اومدیم بیرون.. کلی آب بازی و مثلا موج بازی کردیم.. اینقدر خسته شده که خوابش برد..

جانم . خدا ببخششون الهی ...
مامان ارمیا
16 مرداد 92 17:24
سلام . از آشنایتون خوشحالم . من به پسرتون رای دادم. به ارمیای منم سر بزنین خوشحال می شه .
خاله الهام
16 مرداد 92 18:21
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود
صد حیف ازین بساط که برچیده می شود
در این بهار رحمت و غفران و مغفرت
خوشبخت آنکسی ست که بخشیده می شود
عید شما مبارک


همچنین واسه شما عزیزم. انشالله طاعاتتون مورد قبول درگاه حق....