ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

نازنینم دوست دارم

آزمایش

1392/3/19 11:22
نویسنده : الهام
176 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی ناز مامان انشالله همیشه سالم باشی و هیچوقت مریض نشی ....

عشق من دیروز بردمت آزماشگاه واسه تست کم خونی که باید از همه فسقلیا تا قبل 10 ماهگی بگیرن . الهی مامان فدای اون دستای کوچیکت بشه . رو تخت که خوابوندمت یه دکتر و یه پرستار  اومدن رو سرت. تا ازت خون بگیرن . تو اولش باشون دوست شدی و واسشون دست زدی که خ دکتره گفت قربونت برم کوچولو . چه نازی تو ! چه دندونای خشکلی داره.....!!!!

وقتی دستاتو گرفتن من نتونستم طاقت بیارم اومدم بیرون و مامان جون کنارت بودن. تو هم شروع کردی به گریه و جیغ . الهی دورت بگردم اینقد گریه کردی که دیگه حس نداشتی  .

وقتی تموم شد کارشون منم که حسابی گریه کرده بودم اومدم بغلت کردم و بهت آب دادم.یه کم آروم شدی و وقتی بیرون رو نیمکت شیر خوردی دوباره شروع کردی به شرارت .

 اومدیم بیرون بغض داشتم و همش به فکر خاله پریسا بودم و مثه همیشه دعا کردم از ته دل خدا همه بچه های مریضو شفا بده مخصوصا امیر حسین کوچولو و نازو.

ایشالله هیچ مامانی کوچولوشو در حال درد نبینه ....

ارمیای ناز مامان واسه امیر حسین مهربون و مظلوم و همه دوستای مریضت دعا کن خدا شفای عاجل بهشون بده تا اذیت نشن.

الهی آمین .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پریس
19 خرداد 92 12:03
دوست دارم ارمیا انشاتلله هیچ وقت . کارت به دکترو . درمون نکشه. خاله جون امیرم دعا کن با همون زبون بچگیت چون امیر نمیتونه مثل تو شرارت کنه و شیطنت کنه . امروزم قراره ببرمش دکتر.
مامان ساتیار
21 خرداد 92 10:36
آمین!
هزارماشاالله ارمیاجون.. عکساتو توی پست های قبلی نگاه کردم و کلی لذت بردم.. خدا حفظت کنه خاله جون..


ممنون عزیزم. خدا فسقلی ناز شمارو هم واستون نگه داره.
از دوستی باهاتون خوشحال شدم . انشالله ارمیا و ساتیار جونم دوستای خوبی بشن واسه هم.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
21 خرداد 92 13:44
عزیزم من از سایت pichack.net استفاده کردم. ولی نمیدونم چرا امروز که خواستم برای آدرس دقیق به این سایت برم فیلتر شده بود.


مرسی سعیده جون. چون منم همین راهو طی کرده بودم ولی متاسفانه نشد.....
ولی از جوابت ممنونم
مامان یاسین
21 خرداد 92 15:18
سلام اول اینو بگم که چه اسم ناز و با مسمایی انشاالله که خدا ارمیا جون رو واستون حفظش کنه و هیچ وقت کارش به دکتر نکشه بعد از هر چیز اینو بگم که ممنونم به وبلاگ پسرم یاسین اومدید خوشحالم کردید دوست خوبم موفق باشید



خیلی ممنونم عزیزم. خدا گل ناز تورو هم واست سالم سلامت نگه داره.انشالله
ماماني آرتميس
22 خرداد 92 9:38
آمين .......
واي خيلي سخته كه ني ني مريض بشه
موافقم باهات لحظه خون گرفتن از ني ني واقعا آدم اشكش در مياد

بوس براي ماماني و ارميا جونم


مرسی عزیزم. خدا فسقلی ناز تو رو هم واست نگه داره انشالله.....