ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

نازنینم دوست دارم

گرما و هزار دردسر

1392/3/18 11:12
نویسنده : الهام
217 بازدید
اشتراک گذاری

آقا خشکله مامان دیروز جمعه بود و دوباره به اصرار دایی مسعود و خاله جون و سمیرا از صب رفتیم باغ . هوا خیلی گرم بود و مسعود جان مهمون خارجی داشت . مهمونا با دایی مسعود و بابا جونت و عمو حسین طبقه بالای ویلا جلسه داشتن و خاله جون سعیده و علی اصغر و هادی آقا طفلکیا تو اون گرما غذا میپختن . ولی مثه دوشنبه خیلی به همه خوش گذشت بااینکه خیلی گرم بود...

                                                                                                    گرما به تو هم خیلی فشار آورده بود . اونقد که لباساتو در آوردیم و لختت کردیم . مهدی آقا همش میگفتن این فسقلی تشنشه بهش آب بدین . از آخر خودشون بهت تو لیوان خودت یه عالمه آب دادن بعد هر وقت تشنت میشد خودت میگفتی آبه ....

عصر از گرما شروع کردی به آب بازی .

وایییییییی چه حالی میده!!!!!!

ای بابا چیکار به من دارین ......

                           

اصلا میرم یه جا دیگه بازی میکنم مشغول تلفن

دوست دارم تنها باشم ....

           

 بعد آب بازی حسابی سرحال شدی

  

یه ساعتی بازی کردی و بعد رو تاب اینقد تابت دادم تا خوابت برد عشق من و حدود 1 ساعت خوابیدی .یه خواب آروم با مراقبت خاله جون عادله که بالا سرت نشسته بود و نمیذاشت صدای کسی دراد یا حتی کسی بهت نگاه کنه

 

شب بچه ها داشتن گل یا پوچ بازی میکردن با سر صدای زیاد و تو هم با تعجب نگاشون میکردی وقتی از کنارشون میبردمت تا از صداها نترسی گریه میکردی که منو برگردون همونجا.

واسشون دست میزدی و باهاشون تو هیجان و شر بازی و داد و فریاد پایه بودی

بعد بازی سر شام اینقد خسته بودی که چشات باز نمیشد ولی نمیخواستی بخوابی و از بغل من هیچ جا نمیرفتی تا یکی میومد بگیرت مظلوم گریه میکردی و میگفتی ماما.....

الهی فدای مامان گفتنت بشم عروسک من .

ارمیا نمیدونی چقد دوست دارم و از داشتن گل نازی مثه تو خوشحالم.!!@

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله المیرا
18 خرداد 92 12:48
الهی خاله قربونت بره که انقدر ماه ای که همه عاشقتن و دنبال تو هستن و میخوان مراقبت باشن.....
خاله دیوووونته عزیز دردونه

ممنون خواهری . شما سه تا بهترین خاله های دنیایین
مطمینم ارمیا قدرتونو میدونه.....