ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

نازنینم دوست دارم

واژه های دلبرانه 2 ....

1393/3/20 12:32
نویسنده : الهام
1,622 بازدید
اشتراک گذاری

نازدونه من ....

 

زیباترین لحظه زندگیم وقتیه که یه سری کلمات جدید با تلفظای شیرین بچه گونت از زبون شما میشنوم و اینکه مدتیه فرهنگ لغات من و بابا جون حمیدم مثه تلفظای شیرین شما شده و بیشتر کلمات با گفتار شما تو خونه باب شده تا تو ذهنمون حک بشه و هیچوقت فراموش نکنیم که صحبت کردنو از کجا شروع کردی طوطی قشنگ من !!!!

 

کلمات جدید و تلفظشون از زبون شیرینت عروسکم ....

بسی  (بستنی ) عاشق خوردن بستنی هستی حتی چند تا در روز

تاتون (کارتون) خیلی نگاه نمیکنی ولی از کارتون لولا و تام و جری و اسکار خوشت میاد

من نون (ممنون ) غیر از تعظیم و مرسی گفتن چند روزه تا یکی واست کاری انجام میده میگی منون

تاپ (STOP با علامت نگه داشتن دست ) یعنی stop دیگه ادامه نده

نیا ( نیا طرفم و بزار هرکاری دوست دارم انجام بدم ) این کلمه رو بعد stop ' گفتن میگی

چا (جمع کن ) وقتی میخوای یه چیزی خوردنی رو که از خوردنش سیر شدی از جلوت جمع کنیم دستاتو میکشی به هم و میگی چا 

دایه (داره ) اگه یه کسی بهت چیزی تعارف کنه که مامانتم داشته باشن ازش نمیگیری و به دست من اشاره میکنی و میگی دایه

سرسر (سرسره) تا میبرمت شهر بازی و چشت به بچه ها میفته سریع میدوی سمت سر سره و میگی سر سر و گاهی اگه یکی رو مبل نشسته و پاهاش درازه میری رو پاش میشینی و میای پایین و میگی سر سر

پل (پر) وقتی دهنت پره و کسی بهت چیزی تعارف میکنه دهنتو باز میکنی و میگی ا و بعد دستتو میزاری جلو دهنت و میگی پره

چند روزه که قبل اینکه جیش کنی (البته جیش 2) میگی جیش جیش و به دسشویی نگاه میکنی ولی فرصت نمیدی ببرمت دسشویی و تو پوشکت جیش میکنی ولی جای خوشحالی داره که کم کم بدون هیچ سر به سر گذاشتنی میدونی که باید بری دسشویی ....

 

عاشقتم

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان سمیه
20 خرداد 93 12:42
سلام عزیزم....خوبی ؟ نی نی خوشگلتون چطوره ؟ من شدیدا به نظر و کمک شما نیاز دارم.... می تونی بیایی خونه ی مجازی ما ؟ ممنونم و منتظرتون هستم.