ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

آلبوم عکس 5

1392/10/26 12:57
نویسنده : الهام
279 بازدید
اشتراک گذاری

کنجکاوی و شرارت های ارمیا به روایت دوربین .... مژه

این چند تا عکس حکایت ازین دارد که: بنده میخوام هد ستو وصل کنم به گوشی خاله جونم و نای نای بزارم واسه خودم تنهایی و تو حال خودم باشم ....

و اینقدتلاش کردم تا موفق شدم نیشخند

 

 

 

 

 

 

بدون شرح ....

 

 

 

 

 

بسه دیگه خاله جون سیر شدم....

دارم میترکم ناراحت

آخ آخ ....

ببخشین همه جا رو با غذا خوردنم کثیف کردما .... آخ

اگه گذاشتین یه سیب بخورم به راحتی و بدون چند تا دوربین ....

دوست ندارم اخم کنم ....

ای بابا دیگه تحملم تموم شدا ...

دیگه دارم عصبانی میشم و باید اخم کنم تا بترسن مثه اینکه ..... متفکر

هی هیچی نمیگم .... منتظر

این عکسام حکایت از گشت ویلاژ توریست داره ....

که به من با این ماشین خشگله خیلی خوش گذشت و اصلا خسته نشدم زبان

وای ماشینش دنده و بوقم داره ....

مثه ماشین آدم بزرگاست !!!!

خاله منو ببینین ....

وای چقد مقازه اسباب بازی فروشی ...

ولی مامانم نگران نباشین من بچه بد لنجه ای نیستم ...

فقط نگاه میکنم خجالت

مامان جون هیچی نگین .... مشغول تلفن

(ارمیا دستشو گذاشته کنار بینیش و میگه هیس ساکت)

میخوام پیاده شم و مامانمو بترسونم .... خنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مرضیه
26 دی 92 22:47
جونم چه عکسای نازی یکی از یکی قشنگتر خیلی دوست داشتنیه
الهام
پاسخ
مرسی مرضیه جون
مامان ارمیا
28 دی 92 1:51
سلام خوبید جانم چه پسر نازو شیطونیه. خدا نگهش داره براتون. رمیای من اپ کرده دوست داشتین بش سر بزنین خوشحالش کنین. به امید دیدار................ راستی من شمارو لینک کردم خواستی شمام این کارو کن ...........
مامان ارمیا تپلی
28 دی 92 2:33
سلام عزیزم چقدر این ارمیا جون ما شیطون و بانمکه افرین به شما مامانش که با حوصله از کاراش و دلبریهاش عکس میگیریببخشید جواب کامنتا رو ندادم اینترنتم تموم شدهبود
الهام
پاسخ
ممنونم خاله جونی
مامان بردیا(a)
28 دی 92 13:33
چه عکسای نازی الهام جون خوبه که انقد با حوصله ای و زود به زود آپ میکنیمن خیلی تنبلمممممممممممممخیلی هم به مزه مینویسی
الهام
پاسخ
مامان ساتیار
29 دی 92 6:54
اخم کردناتم شیرین و عزیزه ناز خاله.. خدا نگهت داره عزیزکم..
الهام
پاسخ