ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

نازنینم دوست دارم

ارمیای باهوش ....

1392/10/22 11:44
نویسنده : الهام
303 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب در حال بازی با اسباب بازی با بابا حمید بودی که رفتی سمت تی وی و وسیله بازیت افتاد زیر میز تی وی ....

حالا باید واسه بیرون آوردنش چاره می اندیشیدی!!!!

واسه همین بلافاصله یه میله پلاستیکی برداشتی و به این ترتیب اسباب بازیتو از زیر میز درآوردی .

خیلی کارت واسه بیرون آوردن اسباب بازیت جالب بود پسر باهوش من....

 

وای اسباب بازیم افتاد زیر میز بابا تعجب

حالا چیکار کنم ؟؟؟؟ ناراحت

فک کنم با این میله بتونم بیارمش بیرون !!! متفکر

بزا اول ببینم دقیقا کجاست؟؟؟؟

خوب حالا میشه درش بیارم لبخند

دیدم کجاست چشمک

به این طریق تونستم اسباب بازیمو از زیر میز در بیارم و بعد از بازی باهاش دیگه منصرف شدم نیشخند

ولی موفق شدم و خوشحالم مژه

 

بدون شرح

 

 راستی ارمیا جونی دیشب رفتیم بازار با مامان جون و خاله جونا و واسه اولین بار گذاشتیمت رو زمین و دستتو گرفتیم و همراه ما راه رفتی و بعد چند دقیقه دستتو جدا کردی و به تنهایی راه میرفتی و به مغازه ها نگاه میکردی و هر از گاهی هم حواست به ما بود و نگامون میکردی تا جا نزاریمت!!! آخه دردونه مامان مگه میشه توی فسقلی رو با این همه هوادار پیچوند و جا گذاشت عزیزکم خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بردیا
22 دی 92 14:51
افرین اقا ارمیای باهوششششششششششششششششآپیممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان ساتیار
22 دی 92 15:24
افرین ارمیاجون.. .. هزار ماشاالله گل پسر..
الهام
پاسخ
مرضیه
23 دی 92 11:23
شیطون خاله
مامان ارمیا
24 دی 92 16:22
سلام خوبی. خدا نگهداره پسر نازو باهوشتو. من شمارو لینک کردم خواستی شمام این کارو کن گاهی به پسرک منم سر بزن. ممنون میشم منتظرتونم.