ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

ارمیا هدیه میشود ....

1392/9/28 11:55
نویسنده : الهام
366 بازدید
اشتراک گذاری

آقا پسر گل ما این رو زا خیلی شر و شلوغ شدی و اصلا یه لحظه هم راضی نیستی که بشینی یه سره در حال راه رفتن و دویدن و شلوغکاری و کنجکاوی هستی . هر چی دم دستت باشه که جدید باشه یه راهی پیدا میکنی تا باش بازی کنی   ....

به اینصورت ....

 

 

 

 

مامان جــــونم حواسمو

پرت نکــنـیـن دارم پیــام

بازرگانی میبینم ......

 

 

تا تموم شه بزارین فک

کــنم با ایــنــی کــه

پیدا کردم!!!!!

چه بازی بکنم ؟؟؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مامان منو ببینین !!!!!

 

بیا ین با هم توپ بازی کنیم ....

 

اینجوری خیلی حال م

یده ها@@@@

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مامانــی جــونـــم ... حواستـــون کجـاســت ؟؟؟؟

 

 

من که نمیتونم بیام بیرون ....

 

توپو پاس بدین دیگه !!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مـامـان خـانــوم نمیـگم حواستون به من نیست !!!!!

 

الان توپ خورده بود تو سرما .....

 

خوب شد سرمو دزدیدم !!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نــه بــابــا .... مـامـانم حواســشون بــه مــن نیست !!!!!

 

مثه اینکـــه فیلــمــش خیلی مهیجه ....

 

بزا بیام بیرون و برم منم فیلم ببینم ....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آره بابا مامانی حق دارن اینقـــد حـواســشون به فیلم باشه ....

 

 

چــه جالــبــه !!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهتره که دراز بکشم و

فیلمو ببینم ....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اصلا دیگه نمیخوام فیلم

ببینم !!!! میخـوام رو میز

بازی کنم و بپر بپر کنم...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چه جالب .....

 

عکسم تو شیشه میزم هست !!!!

 

ای بابا چرا عکس من همه جا هست ؟؟؟؟

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مرضیه
29 آذر 92 18:27
جانم چه پسر شیطونی واقعا شیرین و دوست داشتنیه
الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم...
مامان ساتیار
29 آذر 92 20:11
جووووونم ارمیا.. هزارماشالله خاله جون..
الهام
پاسخ
مامان یاسین
3 دی 92 21:03
ماشالا خاله جون راستی مامان جون اسپند واسه ارمیا شیطون یادت نره
الهام
پاسخ
چشم خاله جونی ....