ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

دوستت دارم ....

1392/9/25 11:48
نویسنده : الهام
213 بازدید
اشتراک گذاری

 فرشته  كوچك رويايي من ،

 

 

 

دنيا اگر خودش را تباه کند نميتواند

به عشق من به تو شك كند

تمام بودنت را حس مي كنم ...

حاجتي به استخاره نيست

 عشق ما ... عشق من به تو

عشق تو به من

يك پديده است ...

يك حقيقت بي نياز از استخاره وگمان

صداي قلب تو ... صداي زندگيست

 عزیزکم 

  زندگي را دوست داشته باش

زندگي را زندگي كن

 حتی وقتي بزرگ شدي 

كودكانه زندگي كن جانكم

مادرانه ترين لحظه هاي امروزم

 همين لحظه است...همين لحظه كه

                 با تمام جان عاشقم                   

 دوستت دارم را يواشكي به

 تو هديه ميكنم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

maman mazyiar
25 آذر 92 14:13
الهي شما هم چه پسر نازي داريد ماشاله.جا داره واسه وبلاگ قشنگتون هم تبريك بگم واقعا هنرمنديد.