ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

نازنینم دوست دارم

کمکها و شرارتهای ارمیا ....

1392/6/14 11:29
نویسنده : الهام
278 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ناز من چند تا عکس بدون شرح از کارایی که تو دوران جابجایی خونه انجام دادی واست میزارم تا ببینی چه پسر خوب و صبوری بودی .....تشویقتشویقتشویقماچ

 

خاله جونم وایسین کمکتون کنم.... بامن حرف نزن

وای مامان فک کنم قالیشویی فرشا رو تمیز نشسته !!!! آخ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باشه بعدا جاروش میکنیم .....زبان

خسته شدم یه کمی قایم شم تو سبد اسباب بازیام .... مژه

مامان جون منو ببینین ..... زبان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فیگورم واسه عکس خوبه خاله جون عادله ؟؟؟؟ متفکر

باز منو گذاشتین این تو تا شرارت نکنم ....خنده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میخوام چشای آقا الاغه رو دربیارم .... نیشخند

منو بیارین بیرون وگرنه خودمو میندازم پایینا ....از خود راضی

 

 

((بهترینم عاشقتم))

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

النا کاشونی
14 شهریور 92 17:00
سلام تقدیم به ارمیاجون
خاله الهام
14 شهریور 92 17:04
مرسي الهام جونم از لطفت


بی تعارف گفتم الی جون . واقعا در خدمتیم
خاله الهام
14 شهریور 92 17:06
خوش به حالت بوده ها ببين چه پسر خوبي داري
واقعا اگه كمكهاي ارميا جون نبود شما چكار ميكرديد؟؟
چه جالب ما هم وقتي ميخوايم آرتميس به دست و پامون نپيچه ميزاريمش تاب سواري كنه


الهی خدا نگهشون نداره واسمون همیشه ....
مامان یاسین
16 شهریور 92 15:16
سلام منزل نو مبارک به سلامتی
بده این اقا ارمیا کمکتون کرده


واییییییییییییی از دست آقا ارمیا.....