ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

12 ماهگی ....

1392/5/26 11:43
نویسنده : الهام
223 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم .نازنینم . بهترینم . عروسک نازم . فرشته کوچولوی من نمیدونی چقد از داشتن گلی مثه تو خوشحالم و به خودم میبالم .قلبماچبغل

ار میا ناز مامان بزرگترین دلیل زندگی امروز 11 ماهت تموم شد و وارد ماه تولدت داری میشی .

پارسال این موقع روز شماری میکردم واسه فارغ شدن از دوران سخت بازندهبارداری و الان 11 ماه میگذره و پسر ناز من روز به روز بزرگتر میشه . شیرینتر . دوست داشتنی تر و جذابتر....مژه

تو یکی از هدیه های خدایی واسه من. 

ورودت به 12 ماهگی مبارک عزیز دل مامانهوراهوراتشویقتشویق

 

                               

 

 

((در حد مرگ دوست دارم و عاشقتم گل زیبا ))

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یاسین
26 مرداد 92 14:38
12 ماهگی گل پسرم اویا جون مبارک


ممنونم عزیزم.
سعیده مامان محمدطاها
27 مرداد 92 11:31
تولدتــــــــــــــــ مبــــــــــــــارکـــــــــــــــ گل پسر.
انشاا... 120 سالگیت.

سعیده جون تولد ارمیا 26 شهریوره .از دیروز تازه وارد 12 ماهگی شده....
مامان ساتیار
28 مرداد 92 17:48
هزارماشاالله هر روز که میگذره شیرین و شیرینتر میشن.. 12 ماهگی هم مثل ماه های قبل خیلی زود میگذره.. قدر لحظه لحظه ش رو بدون و تا میتونی لحظات شادی رو واسش خلق کن.. خدا نگهشون داره..


چشم. انشالله....
مامان ارمیا تپلی
29 مرداد 92 2:51
چه عکسای خشگلی شده دست خاله درد نکنه