ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

نازنینم دوست دارم

غرور ارمیا

1392/4/24 11:24
نویسنده : الهام
259 بازدید
اشتراک گذاری

آقا پسر مامان دیروز وقتی اومدم خونه اول بابا جون اومدن داخل و من پشت سرشون بودم .تو هم تو بغل خاله جون المیرا اومده بودی استقبال ...  بابا جون وارد شدن و خواستن بغلت کنن تو هم با پرویی دستشونو زدی کنار و خودتو انداختی تو بغل من و سرتو گذاشتی رو شونم و حسابی خودتو لوس کردی .

هر از گاهی هم به بقیه نگاه میکردی و فخر میفروختی و کلاس میذاشتی که بغل مامانتی عشق من .

 

مامان جون گفتن باخاله جون الی دعوات شده و حسابی با شیرین کاریات و غرورت خندوندیشون ....

مثه اینکه دستتو مدام میکردی تو دهنت و خاله جون میگفتن نکن ارمیا کارت زشته ولی تو بازم تکرار میکردی تا عق زدی . خاله جون دعوات کردن و آهسته زدن پشت دستت و جنابعالی هم که از خاله و مامان جون و باباجون اصلا ازین توقعا نداری بغض کردی و یه نگاه به خاله و چشاتو رو هم فشار دادی تا اشکت بیاو اینقد اینکارو کردی تا مامان جون دخالت کنن و بیان سمتت. تا صدای مامانو شنیدی زدی زیر گریه و خودتو حسابی لوس کردی ... وقتی آروم شدی با خاله جون قهر بودی و مامان میگن تا الی میومد سمتت پشتتو میکردی و نگاش نمیکردی حتی وقتی بغلت میکرده فقط به سقف و در و دیوار نگاه میکردی و سرتو جای دیگه بند میکردی گاهیکه خندت میگرفته روتو برمیگردوندی و میخندیدی تا خاله نبینه و فک کنه که باهاش قهری و منتتو بکشه ....

تو خیلی زبلی کوچولوی دوست داشتنی من .....

 

ارمیای نازم لحظات با تو بودنو با دنیا عوض نمیکنم . دیوونه وار دوست دارم عزیزم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ساتیار
24 تیر 92 12:10
جونـــــم ارمیای شیرینـــم
چقدر قشنگه وقتی به علامت نخواستن، به سقف و در و دیوار نگاه می کنن ، سخته که آدم خنده ش نگیره


مرسی عزیزم. بچه ها خیلی فهمیده و زبلن .....
مامان ساتیار
24 تیر 92 12:29
نمیدونم نظرم ارسال شد یا نه؟



نظر راجع به غرور ارمیا منظورتونه ؟
آره رسیده و جوابم دادم
مامان یگانه
24 تیر 92 12:40
سلام ماشالله به این پسمل ناز وخوشگل.حتما بهش رای میدم.خیالتون راحت


ممنون عزیزم. با اجازه لینکتون کردم....
دخملــــــی شکلکـــــ
24 تیر 92 14:17
هزار ماشاا..

عزیزم ممنون که جز دوستای با معرفت ما هستین
شرمنده تم...چون خیلی ها این درخواست رو کردن و من نمیتونم جوابگوی همه باشم

اما بخاطر اینکه لوگوی مارو لینک کردین اسمتون به سطرهای اول لینکهای ما همراه با ستاره معرفتدارا ثبت شده


خیلی لطف داری و ممنونم از محبتت.

خاله الهام
24 تیر 92 17:23
الهام جونم عجب عكس محشري گذاشتي برا مسابقه خيلي با حاله


ممنونم خاله جون.........