ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

نازنینم دوست دارم

هدیه الهی

1392/3/25 12:06
نویسنده : الهام
233 بازدید
اشتراک گذاری

لحظه ها، دقیقه ها، روزها و هفته ها مثل بر هم زدن چشمی  گذشتند

 وپسر نازنین من ، ارمیا شیرینم و میعادگاه عشقم

ده ماهه شد

عزیز دلم.... توی این نه ماهی که گذشت

با تمام گریه ها و بیقراری هات بیقرارشدم و اشک ریختم

و با تمام  لبخندهات، از ته دل و با تمام وجود شاد شدم و خندیدم

و به خاطر آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری ها کشیدم

"ماما" گفتن تو برایم قشنگ ترین نغمه ایست که تا کنون شنیده ام

وقتی دستانت را باز می کنی و آغوش مرا طلب می کنی

بیش از پیش نیاز خودم را به تو احساس می کنم

و برای در آغوش کشیدنت بالی برای پرواز از خدا طلب می کنم

وقتی با آن پاهای کوچک و لرزانت تلاش می کنی تا ایستادن را تجربه کنی

 امید به زندگی را بیش از پیش در من زنده می کنی

عشق به تو چیزی نیست که در کلمات بگنجد، یا قابل تصویر کشیدن باشد

ولی با هر نگاهی که به تو می کنم فقط و فقط هزاران بار می گویم

                                                                                      خدای مهربونم شکرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الناز
25 خرداد 92 13:14
خدارو شکر بخاطراین همه مهربونی
عزیزم برات خوشحام بخاطر داشتن نی نی نازتون
عزیزین[قلب



ممنون گلم
مامان یاسین
25 خرداد 92 15:15
خاله آرتميس
25 خرداد 92 17:14
سلام دوست خوبم سن آرتميس جون كه روي سيستم خودم درسته چطور مگه؟؟؟؟ آرتميس جون 20 روز از ارميا جون بزرگتره
مامان کوثری
25 خرداد 92 20:02
با سلام طراحی تم تولد و تم های مختلف جشن های کودکان ، طراحی تم جشن الفبا ، طراحی تقویم ، طراحی انواع فریم های کودکانه و هر طراحی دیگه ای که دوست داشته باشین رو با ما تجربه کنید طراحی و چاپ و بسته بندی انواع گیفت های هدیه مخصوص هر جشنی که شما بخواهین http://temparti.blogfa.com/ چاپ همه موارد هم انجام میشود در صورت نیاز چاپ و برش طرح های خودتون هم میتونید به ما بسپارید حتما برای یکبار از وبلاگ من دیدن کنید امیدوارم خوشتون بیاد از نمونه کارهام http://temparti.blogfa.com/