ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

نازنینم دوست دارم

قدردانی ....

1393/11/1 12:40
نویسنده : الهام
508 بازدید
اشتراک گذاری

.... فرشته کوچولو ....

خدا تو رو در قالب یه فرشته واقعا به ما هدیه داده .... این روزا اینقد خوش زبون شدی و اینقد حرف جدید میزنی که گاها همه رو متعجب مبکنی ... تو مکالمه اصلا کم نمیاری و کاملا جمله بندی میکنی و اصولا از کلماتی تو جملاتت اسثفاده میکنی که ما تو مکالمات روزانه استفاده میکنیم و اکثرا واسه شما خیلی زیاده ...

وقتی من یا بابا حمید با تلفن صحبت میکنیم همراه با ما هر چیو ما پشت تلفن میگیم  تکرار میکنی ....

یه جمله قشنگی که همه رو غافلگیر کرد این بود که ....زیبا

چند روز پیش که بردمت دسشویی و شسمتمت و اومدیم بیرون طبق معمول همیشه دایم داشتی منو میبوسیدی  و من داشتم پوشکت میکردم که شروع کردی به بوسیدن پاهام و من گفتم مامان جون نکن پای آدما کثیفه نباید پای کسیو ببوسی و در کمال ناباوری جنابعالی اینجوری جوابمو دادی !!!!!

نی نیا باید پای ماماناشونو بوس کنن ... کفیث نیست .....بغل

این جملت خیلی غیر منتظره بود و از خاله الی و مامان جون پرسیدم شما این جمله رو یادش دادین اونام حسابی تعجب کردن و گفتن نه تعجب

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)