ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

شیرین زبون ....

1394/6/9 17:56
نویسنده : الهام
544 بازدید
اشتراک گذاری

گلدونه من

این روزا متاسفانه درگیر یه ویروس جدیدیم که تو بدن شماست . طبق معمول همیشه با تب و تهوع و ... همراهه

از شنبه صبح شروع شده و حسابی ضعیف و بی حالت کرده ...

ولی خدا روشکر از امروز رو به بهبودی و دوباره کنجکاویهات و شیرین زبونیات ....

چند تا کلمه به یاد موندنی ...

چمبسک ------  چاقالو و چمبه

دلم واستون می سوزه ------ دلم تنگ شده

پخیده ----- پخته

 

هر کاری که نمیشه انجامش داد یا یکمی با تاخیر انجام میشه یهویی میگی حالا چیکار کنم که نمیشه !!!!! با قیافه پر تعجب !!!!

وقتی حالت خوبه همش درگیر پارل بازی هستی و کارت به جایی رسیده که پازلو اشتباه درست میکنی و منو میزاری تو چالش و ازم میپرسی اگه گفتی کجاش اشتباست؟؟؟؟

گاهی دو تا پازلو میزاری جلو من و دو تاشم جلو خودت و قطعات دو تاشو با هم قاطی میکنی و باهام مسابقه میزاری و ضمن اینکه داری پازلای خودتو درست میکنی حواست به منم هست ...اگه یکیشو اشتباه بزارم میای درستش میکنی و بهم میگی مامان هلهام جاش اشتباه بود ...حالا درسته... در نهایت یکی دو تا از قطعات پازل منو قایم میکنی تا خودت برنده شی و وقتی کار خودت تموم شد قطعات منو جا میزنی و میخندی ...

شعرای شبکه پویا رو کاملا بلدی و هر بار پخش میشه باهاش زمزمه میکنی

گاهی اوقات با خلاقیت زیاد از خودت شعر میسازی و چند روزیه که به نقاشی هم علاقه مند شدی و چشم و ابرو و ... میکشی و شعرشم میخونی باهاش ...

چند شب پیش خاله جون الی شعر السون و ولسونو یادت دادن و صداتو ضبط کردن نمیدونی چقد جالب میخونی!!!!

حافظه خیلی قوی داری و واسه یاد گرفتن هر شعر نهایتا دو یا سه بار باید واست بخونیم تا یاد بگیری ...

پارک رفتناتت با عمو میثم به روایت عکسا ....

بازی افزایش تمرکز با بابا حمید.....

بدون شرح ....

ببین چقد تمیز غذا میخوری نازدونه من ...

فیگورت موقع نقاشی کشیدن دیدنیه !!!

این اولین نقاشی قابل درکته تو سن 2 سال و 11 ماهگی

اینم تصویر پازلایی که تو 10 روز گذشته درت کردی

الهی دورت بگردم پسر خلاق و کنجکاو و باهوش مامان

بقول خودت ایشالله زینده باشی خندهخنده

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)