ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

سفر یه هویی ....

1393/10/29 11:23
نویسنده : الهام
257 بازدید
اشتراک گذاری

.... ناز ترینم ....

جمعه 19 دی بابا قرار بود برن تهران واسه جلسات کاری که داشتن و از شب قبلش اصرار میکردن که ما هم باشون بریم ولی من به خاطر کارم قبول نکردم. اما ازونجایی که خیلی وقت بود خاله جون الناز و عمو میثمو ندیده بودیم هوایی شدم و راه افتادیم خیلی یه دفعه ای ....

ساعت 7 عصر روز جمعه رفتیم خونه مامان جون خداحافظی و شما اینقد ذوق داشتی واسه رفتن به خونه عمو میثم که سر از ÷ا نمیشناختی و یه سره ذوق میزدی و میخندیدی ....

تمام مسیرم هر از گاهی از من و بابا حمید میپرسیدی کجا میریم ؟ واسه اینکه جوابمونو بشنوی و مطمین باشی که میریم خونه عمو میثم ....

چون بابا صبح شنبه سمنان جلسه داشتن ما ساعت 4 صبح که رسیدیم سمنان هتل گرفتیم و موندیم و صبح که بابا رفته بودن جلسه من شما رو بردم تو محوطه و یه عالمه بازی کردی و دویدی و

وقتی بابا اومدن ساعت 2 نهار خوردیم و راه افتادیم به سمت گرمسار ....

تو راه شما خوابیدی و وقتی رسیدیم جلو خونه خاله جون الناز تا گفتم ارمیا پاشو رسیدیم خونه عمو میثمه مثه برق پاشدی و تا خونشونو دیدی حسابی خندیدی از ته دل و گفتی هورا ....

رفتیم بالا و پریدی تو بغل عمو میثم و ماجراهاتون شروع شد تا جمعه 26 دی که با خاله جون الی اومدیم مشهد ...

تو این یه هفته تمام وقتت با عمو میثم گذشت و طفلی عمو میثم کار و زندگیشو ول کرده بود و همش با شما بود و حسابی بهت خوش گذشت حتی شب و ظهرم کنار عمو میثم میخوابیدی و مدام طرفدار عمو میثمت بودی ... صبح که از خواب بیدار میشدی میدوییدی سمت اطاق عمو  و با یه صدای ناز و آهنگین میگفتی عمو میثمم ... عمو میثم جونم ... کدایی ؟؟؟؟

تو این یه هفته یکی دو بار عصرا با عمو میثم رفتی پارک و وقتی برگشتین گفتی بستنی خوردیم !!!! و میخندیدی ....

تو خونه هم که بودین یه سره در حال بازی و آتیش سوزوندن و بهم ریختن خونه خاله الی بودین البته دوتایی باهم ....

اینم یه سری از عکسا و بازیاتون ....

این قیافه قبل از رفتن آرایشگاه ....

با عمو میثم رفتین آرایشگاه و موهاتو مدل خود عمو میثم کوتاه کردی ....

ارمیا سرخپوست میشود با هنرهای عمو میثم

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان علي اكبر
13 بهمن 93 12:51
سلام..خدا پسر نازتونو براتون حفظ کنه از وبلاگ منم دیدن کنید در خدمتتون هستم.. www.negarafarin.blogfa.com عکس های آتلیه ای و تقویم اختصاصی با عکس کودک شما