ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

نازنینم دوست دارم

جدیدترین شیرین کاریا ....

1393/8/11 12:39
نویسنده : الهام
226 بازدید
اشتراک گذاری

.... الهی فدات شم عروسکم ....

پسر فرشته ها مدتیه که یاد گرفتی صلوات بفرستی و با اون زبون شیرینت میگی ...

اللهم صلا محمد وآل محمد (اللهم صل علی محمد و آل محمد)

یکی از بازیایی که دوست داری با من انجام بدی خاله بازیه ... تا میشینیم کنار هم میگی بیا حونمون ... من مثلا در میزنم و شما با خنده میگی بفمایین تو... من میام داخل و شما واسم مثلا چای و شکلات و میوه و غذا میاری و ....

گل گلم شبا وقتی میخوایم بریم بخوابیم میدویی بابا حمیدو می بوسی و میگی شب خیر (شب بخیر)

بعد با هم میریم رو تخت و شما مدتی بازی میکنی و گاهی منو میترسونی و میگی پیسی بیا مامانمو بحور (پیشی بیا مامانمو بخور) ... باز خودت میگی نه بیو بی بدب . بیشوم(نه برو بی ادب.بیشعور ) مامانم حابیده گنا داره (مامانم خوابیده گناه داره ) این شیرین زبونیا رو میکنی و باعث خنده من میشی و بعد باز به سر و کله من ور میری و میگی میخواه بپیم(بپرم)و بالاخره خسته میشی و  یه خمیازه کوچولو با اون دهن نازت میکشی و تمام اعضا صورت منو می بوسی و آروم میخوابی ....

عاشق بابا حمیدی و تا یه مدت کوتاهی نمیبینیش همش میپرسی بابا حمیدم کو!!!! کداست ؟؟؟؟

اسم خیلیا رو یاد گرفتی و اینطور صداشون میزنی ....

عمو مسن (عمو محسن ) وقتی میپرسم عمو محسن کجان ؟ میگی حونه عسل ... وقتی میگم عمو محسن بهت چی میگن ؟ میگی نکن دیگه خنده

اسم پدر جون و مادر جونو یاد گرفتی و میگی مامان جون طبیه (مامان جون طیبه ) و پید جون محمد(پدر جون محمد)

خاله المیرا ازت میپرسن ارمیا ماشین بابا حمید چیه ؟؟ بلافاصله میگی سمنده

ناز نازدونه من اینقد شیرین زبونی که هر کی میبینت عاشقت میشه و همه حرفاتو بدون ترجمه میفهمه ....

پسندها (1)

نظرات (4)

عالمه
11 آبان 93 14:59
سلام عزیزم خوبی؟ارمیا جونم خوبه؟
عالمه
11 آبان 93 14:59
سلام عسیسمممممممممممممممممممممممم
مامان یاسین
16 آبان 93 18:54
سلام مامان ارمیای گل ایشالا که حالتون خوب باشه ماشالا به اقا ارمیای گل که صلوات میفرسته ماشالا به شیرین کاریاش و حرف زدنش از طرف من ببوسینش در ضمن حرم رفتین التماس دعا دارممم
ریحانه.م
17 آبان 93 20:57
عاشقتم جوجه الی جون جدیدا نویسنده ی یک وبی شدم طنزه ی عالمه نویسنده داره منم یکیشونم اگه دوست داشتین بیاین محیط بدی نیست آدم شاد میشه