ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

نازنینم دوست دارم

ماشین بزرگ (اتواوس)...

1393/8/10 11:45
نویسنده : الهام
273 بازدید
اشتراک گذاری

....گل پسرم ....

 5 شنبه عصر با خاله جون المیرا رفتیم برای خرید بارونی و کفش واسه من و قبل رفتنمون بابا جون حمید از من قول گرفتن که اینبار فقط میری واسه خودت خرید میکنی ... ارمیا به اندازه کافی داره و وقتتو واسه خرید ارمیا نذار لطفانه

من و شما و خاله جون رفتیم ستا سنتر و شروع کردیم به گشتن مغازه ها .... جنابعالی هم ازونجایی که همیشه واسه شما رفتیم خرید !!!! تا مغازه لباس فروشی میدیدی میرفتی تو مغازه می ایستادی و شروع میکردی به نگاه کردن من و خاله که یعنی بیاین داخل .... بنده هم صدات میزدم که بیا بیرون....

رفتیم واسه خرید بارونی من و تا پوشیدمش واسه پرو شما گفتی حشیگله (خشکله ) بعدم پرسیدی حودته (واسه خودته ) گفتم آره پسرم قشنگه ؟ شمام فرمودین حیلی گشنگه (خیلی قشنگه)

بالاخره خریدیم و اومدیم فروشگاه رضاشهر پیش بابا حمید . خاله جون المیرا با پدر جون رفتن و من و شما و بابا حمید  رفتیم مغازه روبرو واسه خرید یه اسباب بازی واسه شما ....

وارد مغازه شدیم و شما حسابی خوشحال ... ازت پرسیدم ارمیا چی میخوای واست بخریم شما گفتی ماشین ... رفتیم سمت ماشینا و خودت یه اتوبوس برداشتی و گفتی اتواوس میخوام ... گفتم بردار ولی رنگ زردشو بردار قشنگتره شما به من نگاه کردی و اخم کردی بعد گفتی آبی گشنگه و همون رنگشو برداشتی ....

اومدیم خونه و هنوز لباساتو در نیاورده بودی شروع کردی به باز کردنش و بعد بازی باهاش ...ساعت 12 شد و من رفتم تو اطاق صدات زدم ارمیا بیا بخوابیم شمام داد زدی عمو شی نینمو بخویم تخ میشه (لیمو شیرینمو بخورم تلخ میشه ) ... منم با کمال تعجب اومدم بیرون و دیدم بساط پذیرایی رو پدر و پسر محیا کردن و تو همین فاصله دوباره صدا زدی مامایی بیاین انا بخوییم (مامانی بیاین انار بخوریم ) بالاخره قبل خواب حسابی پذیرایی میوه شدیم ...

گفتم ارمیا دیگه بریم بخوابیم .. سریع پا شدی و اتوبوستو بغلت گرفتی و دنبال یه جایی میگشتی تا بزاریش که قابل اطمینان باشه . دو سه جا رو تست کردی و بازم اطمینان نکردی واسه همین با خودت بردی رو تخت و گرفتیش تو بغلت و خوابیدی .

الهی فدات شم عزیزکم این اولین باری بود که اسباب بازیی اینقد واست جذاب بود ....

پسندها (1)

نظرات (4)

مدل های بافتنی
10 آبان 93 12:39
آموزش بافت بافتنی و قلاب بافی آموزش بافت کلاه و شال گردن آموزش انواع مدل های بافت بزرگسال و بچه گانه انواع مدل های کلاه و ژاکت قلاب بافی و بافتنی مدل های زیبای بچه گانه و دخترانه و پسرانه زیبا ترین و شیک ترین مدل های بافت هر روز با مدل های جدیدتر با شما هستیم
مامان گل پسر
10 آبان 93 16:50
مبارک باشه ارمیاجون.. هم اتواوس شما .. هم بارونی مامان جون..
الهام
پاسخ
مرسی قربونت برم
ریحانه.م
10 آبان 93 21:05
عالمه
11 آبان 93 15:01
ارمیا جونم چقد اتوبوست خوشجله مبارکهههههههههههههه