ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

نازنینم دوست دارم

خدایا سپاسگزارم ...

1393/5/22 11:43
نویسنده : الهام
777 بازدید
اشتراک گذاری

آرزو کردم خدا را گوهری
سالم و زیبا نگارین اختری

بر سرم او ریخت یکدنیا گهر
داد ما را او ز رحمت پسری

پسری مانند گل زیبا و پاک
از همه ناراستیها او بری

او گل کاشانه ما میشود
میکند بر ماهتاب او سروری

لطف حق شامل شده بر حال ما
می گشاید یک به یک بر ما دری

نام او ارمیا است و زیباگوهریست
چون نگینی هست بر انگشتری

خنده بر لب دارد و نوری به چشم
با نگاهش میکند افسونگری

من چه خوشبختم که دارم پسری
پسر زیبا رخی تاج سری

چشم وابرویش قرار از کف ربود
بس که داند شیوه های دلبری

او شده نور دو چشمان پدر
می فروشم فخر بر انس و پری

بار الهی شکرت از حد شد فزون
باز هم کردی تو بنده پروری

دوست دارم تا بگویم بشنود
حرف دل با شعر زیبای دری

پسرم زیبا گلم ای عشق من
در نگاهم از همه عالم سری

کاش می شد تا ببینی در دلم
کز همه خوبان عالم برتری

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان نازنین زهرا
22 مرداد 93 12:39
احسنت به مامان شاعر پیشه زیبا بود