ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

عکسای آتلیییییییه

1392/2/30 10:58
نویسنده : الهام
470 بازدید
اشتراک گذاری

تو بزرگترین هدیه خدایی .....

 

فرشته آسمونی دوست دارم ....

 

نازنین مامان این عکسا از صدها عکسیه که روز یه شنبه اول اردیبهشت زمانیکه دقیقا 7ماه و 6 روزت بود ساعت 5:30 عصر تو استودیو شروین خانم رادمان ازت گرفتن.

من با مامان جون و خاله المیرا بردیمت آتلیه به اصرار خاله هات . ولی بعد که عکساتو گرفتم خودم خیلی حال کردم و راضی بودم چون خیلی ناز افتادی .

ولی فسقلی حسابی هممونو اذیت کردی . اینقد شری کردی که مقه عکسای با حولت زده بودی اون کانال . میبینی چقد بی حال بودی و توحس....

الهی قربونت برم عروسک کوچولو و زشت مامان و بابا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پریس
21 اردیبهشت 92 11:20
پسرمون به این خوشسگلی کجاش زشته هان. چه جوری دلت میاد بهش بگی زشت
elmira
22 اردیبهشت 92 16:28
elahi doret begardam aghaye gherti
فاطمه
28 اردیبهشت 92 14:15
گاز ت بگیرم جوجوی من؟؟؟؟؟؟؟؟
ساعت نیک
8 تیر 96 9:45
من خیلی کنجکاو هستم. شما چه طور؟