ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

نازنینم دوست دارم

وروجک کوچولو....

1392/4/19 11:27
نویسنده : الهام
321 بازدید
اشتراک گذاری

آقا کوچولو دیگه کم کم داری خیلی شرارت میکنی طوریکه از پست بر نمیام . گاهی اوقات اینقد باید دنبالت بدوم که کم میارم . تو بااینکه هنوز راه نمیری اینطوری وای به روزی که راه بری .....تعجب

 چند روز پیش چون پاهات یه کمی سوخته بود پوشکت نکردیم تا زودتر خوب شی و جنابعالی خونه مامان جون رو سرامیکا دسته گل آب دادی . ما تورو گذاشتیمت تو رورویکت که نیای فضولی و جلو راهتو با تشک و متکا بستیم تا نتونی بیای سمت ما. من و خاله جون المیرا و مامان جون دست به کار شدیم واسه شستشوی زمین

یهو دیدم تو چهار دست و پا با سرعت جت خودتو داری میرسونی به ما اینقد تعجب کردیم که تو چجوری اومدی ولی به وروجک بودنت ایمان آوردیم و حسابی خندیدیم و فرصتی نشد واسه عکس گرفتن ازت .

دیروز عصر تو خونه بودیم مدام کنجکاوی میکردی و هی میومدی سمت جارو شارژی تا بهش دست بزنی منم جارو رو روشن میکردم و تو خیلی سریع فرار میکردی. تا خاموش میشد دوباره میومدی سمتش اینقد که چش سفیدی .... وقتی چند بار اینکارو تکرار کردم صدای جارو از خودت در میاوردی و میومدی سمت من .دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم بهت خندیدم و حسابی چلوندمت ....

اینقد شرارت کردی که خسته شدم از دنبالت بودن واسه همین گذاشتمت تو رورویک و تی وی مسابقه مکعب داشت و تو با استرس نگاه میکردی .....ساکت

                                         

بعد که تبلیغ شد شروع کردی به غر زدن که درت بیارم.....وقت تمام

                                        

وقتی دیدی من نمیارمت بیرون و دارم ازت عکس میگیرم خودت دست به کار شدی .....متفکر

                                        

اینجوری پریدی بیرون و من بغلت کردم و تو خودتم یه خنده مرموز کردیاز خود راضی که متاسفانه نشد عکس بگیرم بصورت شکار لحظه ها .....آخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان عبدالرحمن واویس
20 تیر 92 11:48
سلام دوست عزیزم جز1توسط دوستان دیگه دردوراول ودوم انتخاب شده اگه اشکالی نداره جز4روبه نامتون ثبت میکنم
اگه مشکلی ندارین خبربدین
منتظرتونم



ممنونم . باشه گلم اشکالی نداره