ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

روزای آخر سال ....

1394/12/28 13:01
نویسنده : الهام
600 بازدید
اشتراک گذاری

بهترینم

امروز 28 اسفند 94 و آخرین روزای سال 94 و داریم سپری میکنیم . همیشه عاشق این روزای آخر سالم و دلم میخواد برم بیرون و هیجان و شوری که بین مردمه تماشا کنم و باشون شادی کنم. واسه همین از وقتی شما رو دارم سعی کردم با این آیین آشنات کنم و برات شرایط دیدن و هیجان آخر سالو با بردنت بیرون فراهم کنم...

دو سه وزه که با خاله جون الیا و مامان جون میریم بیرون واسه خریدای آخر سال و خرید وسایل هفت سین .

دیشب هوا بسیار سرد بود و برف میومد ولی خیابونا بازم تاحدودی شلوغ بود و مردم در حال خرید عید و هفت سین و ...

چند روز پیش خاله جون الی یه گلدون کوچولو بهت دادن و مامان جونم گفتن باید ازش حسابی مراقبت کنی تا بزرگ شه . ازون روز همه فکر و ذکرت اینه که بزاریش تو آفتاب و بهش آب بدی و ببینی بزرگ شده یانه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)