ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

همایش و سرگرمی ارمیا

1395/6/7 16:47
نویسنده : الهام
219 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین من

از وقتی با گروه فرحناز جون همراهم و تو همایشهای مربوط به کودکان شرکت میکنیم شما خیلی پیگیر اون روز خاص در هفته هستی و این دور همیهای طبیعی حسابی مورد استقبال شما  و بچه هایی قرار گرفته که درش شرکت میکنن.

همایش اینبار ساخت و تزیین الویه توسط خود بچه ها بود که در پارک ملت برگزار شد.همه دوستان همراه بچه هاشون اومده بودن با مواد الویه و زیرانداز.... همه کنار هم نشستیم و بچه ها شروع کردن به ساختن الویه ...

مراحل ساختن الویه به روایت تصویر توسط آشپز کوچولوی من

اینم تزیین دلقک روی الویه بقول ارمیا خندونک

بعد کار گروهی بازی و دویدنهای کودکانه و پیدا کردن دوستای جدید...

پروژه اینبار خود بچه ها دنبال یه بچه گربه بودن و غذا دادن بهش و ...

عاشق کودکانه هایت هستم بهترینم ... از همه توانم برای خوشتر بودنت استفاده میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)