ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

وروجک کوچولو ....

1394/11/7 12:05
نویسنده : الهام
449 بازدید
اشتراک گذاری

دلبرکم

این روزای سرد زمستون بیشتر خونه خودمون یا مامان جونیم و سرگرمیت فقط بازیای تو خونه و بازی با آرسینه ...

این ایام که با عمل پدرجون صادف بوده اطلاعات پزشکیت بالا رفته و میدونی که پدر جون چه چیزایی رو نباد بخورن و تا میخورن به مامان جون گزارش میدی !!!!تعجب

دیروز ازت پرسیدم دوست داری چه پزشکی بشی و شما گفتی دکتر پدرجون...من پرسیدم که چیکار کنی ؟؟؟ گفتی میخوام مثه پدرجون عمل کنم ...پرسیدم چجوری ردیف قفسه سینه رو نشون دادی و گفتی میخوام اینجا رو قاچ کنم تا خوب شی...خنده

اینقد کلمات بزرگتر از خودت استفاده میکنی که واسه همه قابل تعجبه ...

مثل بی معنفت ---- بی معرفت و خیلی چیزای دیگه که الان یادم نیست ...

پریشب رفتیم خونه عمو سعید و با محیا اینقد بازی کردین و بهتون خوش گذشت که فک کنم تا الان هیچوقت اینقد خوشحال نبودی ... اینقد جفتتون تو بازی از ته دل میخندیدین که من حسابی حال کردم و جوون شدم ...

یکی از سرگرمیات این روزا اینه که voice  بزاری واسه خاله الی و اونم جوابتو بده و حسابی با هم کانکت باشین تو دنیای مجازی و اینکه واسه عمو میثم عکس بزاری و voice  تو تلگرام ....

آلبوم اواخر دی و اوایل بهمن

 

ارمیا و آرسین عشق لیمو شیرین

26 دی تولد مارال جون ...

2 بهمن و سرزمین عجایب

سرگرمی و بازیهای زمستانی تو خونه

به قول خودش ملوان زبل شده !!!خنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

24h
7 بهمن 94 13:30
سلام من یک وبلاگ درباره آموزش وبلاگ نویسی و برنامه نویسی وب درست کردم دوست داشتین بیاین اگه سوال وبلاگی هم داشتین بگید
.•♥خواهری بلور ♥•.
7 بهمن 94 14:44
سلام دوست عزیزم خوبید؟ به نیت ،نیت هامون ختم قرآن آسمونی گذاشتیم،خیلی خوشحال می شیم تو حس خوبمون شریک بشید. .. من و بلور منتظرتون هستیم ...