ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

سرگرمیهای زمستانی ....

1394/11/10 17:04
نویسنده : الهام
509 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین دردانه من

چند روزی هست که هوا بسیار سرد شده و کمتر از قبل میتونیم از خونه بریم بیرون و باید یه جورایی سرتو تو خونه گرم کنیم ... با انواع بازی یا دور همیایی که آرسین یا محیا توش باشن و ...

چند تا عکس از آلبوم زمستانه

اینقد آرزوی برف بازی داشتی که دیروز بابا حمید مجبور شد برفای رو ماشینا رو بریزه پایین تا شما بتونی برف بازی کنی ... من از پنجره بالا نگات میکردم و ازت عکس میگرفتم و شمام برفا رو گلوله میکردی و سمتم پرت میکردی و با صدای بلند میگفتی مامانی دوست دارم .

دیشب از خونه مامان جون یه هویج برداشتی که واسه آدم برفی که میخوای درست کنی بینی داشته باشی ولی وقتی اومدیم سوار ماشین شیم و دیدی برف نمیاد نشستی تو ماشین و با خودت حرف میزدی و میگفتی خدایا چرا برف نمیاد !!!! آخه من هویج آوردم آدم برفی درست کنم ...!!! بعدم به من گفتی مامانی دعا کن که برف بیاد ...بعدش خودت صلوات فرستادی تا برف بیاد

الهی فدای دل کوچولوت با اون آرزوهای قشنگت بشم من فرشته کوچولو...محبت

راستی دیشب وقت خواب بهت گفتم شب بخیر فرشته کوچولوی من و شما بلافاصله در جواب گفتی شب شمام بخیر مامان خشگلمبوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)