ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

کلمات به یاد مودنی ....

1394/9/4 12:49
نویسنده : الهام
468 بازدید
اشتراک گذاری

هری پاتر کوچولوی من

 

ماشاز ----- ماساژ

صبح که از خواب بیدار میشی باید به قول خودت ماشاز بازی کنیم و بنده باید یه عالمه ماساژت بدم تا سر حال بیای و با خوشحالی بیدار شی !!!!

اسپت ----- استپ

وقتی داری آهنگ گوش میکنی و میرقصی یا داری فیلم میبینی و میخوای بری دسشویی یا کاری انجام بدی میگی اونو اسپت کن تا من برگردم ...

موقعی که یه چیزی رو واسم توضیح میدی و توضیحت تموم میشه ...میخوای بگی متوجه شدی میگی دونستی !!!!

وقتی با هم قهر میکنیم و بعد از عذرخواهی آشتی میکنیم بهم میگی مامانی دیدی حالا باهات خوشحالم

اصلا طاقت ناراحتی و عصبانیت منو از خودت نداری ... وقتی از دستت عصبانی میشم و چیزیو بهت تذکرمیدم ... شروع میکنی از شدت ناراحتی به گریه کردن و بهم میگی مامانی ببین دارم گریه میکنم ... داره اشکام میریزه ...معذرت میخوام ...صدامو میشنوی !!!! تو رو خدادیگه نهاحت (ناراحت )نباش .. دیگه پسر خوبی میشم...

این موقع نمیدونم بخندم یا از سوز گریت گریه کنم غمگین

اینم کیک تولد خاله جون الناز (3 آذر) و شما دوتا فضول

از صبح دیروز یه عالمه واسش پیغام صوتی تو تلگرام گذاشتی و تولدشو با شعر بهش تبریک گفتی

خواهر خوبم تولدت مبارک ... انشالله 120 ساله بشی عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)