ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

نابغه کوچولو ....

1394/8/27 11:58
نویسنده : الهام
488 بازدید
اشتراک گذاری

دلبرکم...

مدتهاست که تو اطاق خودت میخوابی و اینقد بزرگ شدی که تقریبا نسبت به قبل کمتر نیازمند ما هستی ...

تو کارای خونه به من کمک میکنی و اسباب بازیاتو وقتی حوصله داشته باشی خودت جمع میکنی ... عاشق غذا پختن و ظرف شستنی !!! حتی تو تمیز کاری و گردگیری هم تو خونه کمکم میکنی و وقتی دارم ظرف میشورم میای کنارم صندلی میزاری و شروع میکنی به آب کشیدن ظرفا ...

وقتی یه کاری میخوام انجام بدی واسم اگه بهت بگم به قول خودت لفطا (لطفا)... اون کارو واسم انجام میدی وگرنه ....

خودتم خیلی مودبی و نسبت به قبل خیلی بزرگتر و فهمیده تر شدی ... بازیات با قبل خیلی فرق کرده و اکثرا تو بازیات تخیل داری ...

مثلا داری تو آب غرق میشی و میخوای یکی نجاتت بده و یا با آتش نشانی تماس میگیری یا با مدرسه و با خانم معلمت مثلا صحبت میکنی و وقتی مثلا یه جا زنگ میزنی کاملا با ادب سلام میکنی و خودتو معرفی میکنی و کارتو میگی ...

مدتیه وقتی گوشی خونه ز میزنه حتما باید شما جواب بدی و تا حرفت تموم نشه گوشیو به کسی نمیدی و حتی گاهی کلا خودت جواب میدی و قطع میکنی ...

تو زندگی هیچیو اندازه بازی و به قول خودت  قصته دوست نداری ...

چند روزه که گاهی با به قول خودت تلبت بازی میکنی و اصولا در حال دانلود بازی هستی ولی خدا رو شکر زیاد در روز وقتتو پای تبلت نمیزاری و بازی های تحرکی رو مخصوصا توپ بازی با منو بیشتر ترجیح میدی ... ضمنا دروازه بان و گلر خوبی هم هستی فرشته کوچولو...

قبلا هم گفتم عاشق عروس بازی هستی ولی تا حالا بیشتر داماد بودی ولی دیشب یه آفتابگیر جلو ماشینو دورت گرفته بودی و چون فنر داشت و حسابی پف داشت .. گفتی مامان مثلا من عروسم !!!! من و بابا حمید از خنده به کارت مرده بودیم ....

نمیدونی چقد شیرین و با نمک شدی و چه کارای قشنگی انجام میدی .. اگه بخوام همشو واست بگم میشه روزی یه کتاب ....

هر وقت از پله ها میریم پایین دستتو میدی به من ..چند روز پیش داشتیم میرفتیم پایین و کفشای من پاشنه بلند بود.بهت گفتم ارمیا دستتو بده مامانی ...شمام گفتی نه شما دستتو بده به من آخه کفشت بلنده میفتی ها!!!!

دو تا کلمه به زبون شیرینت که یادمه !!!! البته تقریبا همه کلماتو درست تلفظ میکنی و دایره لغاتت خیلی کامله ...

ژوله زرد ----- شله زرد                      میکچه ------- میچکه

عسک ----- عکس

وقتی یه چیزی میگی و ما متوجه منظورتو ما نمیفهمیم بهمون میگی !!! اونو میگم !!! اونو که دیشب گفتم ...

زمان گذشتت فقط شامل دیروز و دیشبه ولی حافظه بلند مدتت خیلی فعاله و مسایلی رو از چند ماه قبل رو یاد آوری میکنی که فکمون میفته (با ریز جزییات توضیح میدی ) به نظر من تو یه نابغه ای ....

چند تا عکس ....

ژست ارمیا واسه عکس بک گراند گوشی بابا

روز عاشورا و نذری و عزاداری ....

ارمیا و دوچرخش

ارمیا و آرسین

چند وقت پیش تو یه گروه روان شناسی کودک راجع به پازل درست کردن شما با شرایط خاص با مدیر گروه که یه دکتره صحبت کردم ... ایشون فرمودن کودکانی که از سن پایین قدرت تمرکز بالایی دارن و فعالیتهای اینچنینی را با علاقه انجام میدهند میتوانند جزو نوابغ باشند .ایشون فرمودنکه بهتره پیگیر باشم و نزارم استعدادات هرز بره ... ضمنا یه عالمه از طرف مادرای اون گروه لایک گرفتی نابغه کوچولو....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)