ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

عروس بازی ....

1394/7/18 18:55
نویسنده : الهام
495 بازدید
اشتراک گذاری

گل یکی یه دونه

از اول امسال که دیگه نمیرم سرکار روزای خوبی رو با هم میگذرونیم ... از با تو بودن خیلی لذت میبرم و خیلی وقتا با هم بازی میکنیم و پازل میچینیم و دوچرخه سواری میکنی و کارتونای مناسب سنتو میبینی مثه پاندا و خرس کوچولو و ...

نسبت به قبل از لحاظ خوردن خیلی بهتر شدی و خیلی هم به من وابسته ...

مورد علاقه ترین بازیت پازله واسه همین هر کی میخواد واست هدیه بخره پازل میخره ... خاله جون عادله مسافرت بودن و وقتی برگشتن واسه شما یه آلبوم پازل آورده که چند روزه حسابی سرگرمت کرده ...

چند روز پیش هم خودم واست یه بسته پازل چوبی خریدم که صفحه نداره و باید رو زمین بچینی و تو چیدن اینام خیلی تبحر پیدا کردی ...

خیلی خیلی شیرین زبون شدی و همه از مصاحبت باهات لذت میبرن ...

دیشب عروسی بهترین دوستم صحرا جون بود و شما خیلی خوش تیپ شه بودی ولی نمیذاشتی ازت عکس بگیریم ... از سر شب به خاله جون الی میگفتی داریم میریم عروسی دوست مامانم ...میای اونجا باهم برقصیم ...

این روزا تا تو ماشین میشینی همش میگی آهنگ تکون بده رو واسم بزار و میری به قول خودت عبق وامیستی و شروعمیکنی به رقصیدن ... اینقد سنگین و با متانت میرقصی که دل آدم ضعف میره واست ...

عاشق دیدن فیلم نامزدیه خاله جون الی هستی .. اینقد دیدی ش که همه کاراشونو تو فیلم حفظ شدی !!!!

چند شب پیش داشتی ماشین بازی میکردی یهو یه گل از تو کشو برداشتی و به من گفتی مامان میاین این گلو به عروس بدی !!! منم گفتم عروس کیه مامانی ؟؟؟ گفتی من خنده.. منم گفتم شما باید داماد باشی مامان دخترا عروس میشن ...گفتی پس بیا شما عروس باش و من داماد میشم !!! نشستم کنارت و شما گفتی مثلا من در ماشینو باز میکنم واست شما بشین من گلتو بهت میدم ... بعد یکمی رانندگی کردی و مثلا رسیدیم تالار باز پیاده شدی و گلمو گرفتی و رفتیم تو تالار و رقصیدیم و شما منو شادباش کردی .... و آهنگ عاشقت شدم ریزه ریزه رو میخوندی واسم...

بعد گفتی بزا ازت عکس بگیرم شما گلتو بنداز زمین مثه خاله جون الی که عروس بود با عمو آرش!!!!

همه زندگیت جدیدا شده فیلم و آهنگای عروسی خاله جون الی و این روزا یکی از بازیامون عروس بازیه خنده

چند تا عکس

تولد آرسین جون 10 شهریور

پسندها (1)

نظرات (0)