ERMIAERMIA، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنینم دوست دارم

سرگرمیهای چند ماه گذشته ...

1394/3/24 19:20
نویسنده : الهام
581 بازدید
اشتراک گذاری

از اسفند تا امروز اکثرا عمو میثم اینا مشهد بودن و  این واسه شما خیلی خوب بوده چون یه سره با عمو میثم میری پارک و بازی و ...

عزیز دلم اینقد مهربون و احساسی هستی که گاهی نگران آیندت میشم .. روزی هزار بار به من و بابا حمید میگی مامان خیلی دوست دارم .. یا اگه دعوات کنیم بعد چند دقیقه میای و  ازمون میپرسی دوسم دارین ؟؟؟

عاشق مهربونیات و مهمون نوازیاتم عزیزکم.تو این چند ماهی که بیشتر با هم بودیم وابستگیت خیلی به من بیشتر شده ... یکی از کلماتی که گاهی به خودت میگی اینه که قند عسلم چطوری ؟؟؟؟ نمیدونم این قند عسلمو از کجا آوردی !!!! مثه این کلمه و جملات خاص خیلی زیاد داری که الان یادم نمیادعینک

اینم یه عالمه عکس که عمو میثم اکثرشو ازت تو پارک گرفتن

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان گل پسر
26 خرداد 94 14:47
سلام عزیزم.. چه عکسای خوشگلی گذاشتی ناز خاله.. اون عکسی که به در آویزونت کردن خیلی با مزه ست